با حضور سردار «شکارچی»؛

یادواره یکصد شهید مسجد جامع قم برگزار شد

هجدهمین یادواره یکصد شهید مسجد جامع قم همزمان با سالروز تشکیل بسیج، امشب با حضور سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 26November 2021

یادواره یکصد شهید مسجد جامع قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، هجدهمین یادواره یکصد شهید مسجد جامع قم همزمان با سالروز تشکیل بسیج، با حضور همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، فرماندهان سپاه و بسیج، اهالی محل و بسیجیان پایگاه شهدای مسجد جامع برگزار شد.

در این مراسم، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح و معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیرو‌های مسلح طی سخنانی ویژگی خاص شهدا و بسیجیان را تبعیت از ولایت خواند و افزود: هر فردی در هر درجه‌ای از عبادت باشد و با ولایت زاویه داشته باشد، در معرض سقوط خواهد بود.

وی افزود: ولایت پذیری زیرساخت رستگاری شهداست و همین ولایت پذیری بود که در جریان عاشورا، عده‌ای تاب نیاوردند و از آن فرار کردند.

در ادامه، حجت الاسلام «سید حسین مومنی» استاد حوزه علمیه با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده عنوان کرد: شهدا از جمله کسانی هستند که خدا را دوست دارند و خدا هم آن‌ها را دوست دارد.

وی افزود: آن‌هایی که در فضای مجازی، فرهنگ ایثار و شهادت و آرمان‌های شهدای مدافع حرم را به سخره می‌گیرند، مصداق خسرالدنیا و الاخره هستند و عاقبت به شر خواهند شد.

این مراسم با مرثیه سرایی «امیر عباسی» همراه بود؛ همچنین نمایشگاهی از دستاورد‌های دفاعی در محوطه یادواره برپا شد و طوماری نیز با عنوان دلنوشته‌ای به شهدا، به امضا حاضران در مراسم رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها