فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نیروی دریایی راهبردی ارتش میراث‌دار شهدای دوران دفاع مقدس است

امیر سرتیپ واحدی در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش گفت: حماسه‌آفرینی دریادلان نیروی دریایی ارتش در هفتم آذر با حافظه تاریخی ایران گره خورده است و نیروی دریایی راهبردی امروز میراث‌دار شهدای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۹۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ - 27November 2021

نیروی دریایی راهبردی ارتش میراث‌دار شهدای دوران دفاع مقدس استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرماند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی فرارسیدن هفتم آذرماه و روز نیروی دریایی ارتش را به امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم آذرماه در حافظه تاریخی این سرزمین سربلند با یاد وخاطره دریادلان نیروی دریایی ارتش گره خورده است، حماسه‌آفرینانی که ناخدایان بحر جوانمردی و آبرومندی شدند و از دریای موج‌خیز تهاجم دشمن به کرانه‌های غرور و مرز‌های اعتبار و شرافت این سرزمین گنج سعادت و شهادت صید کردند.

بی‌تردید بذر سیادت دریایی امروز ایران عزیز و دستیابی به آب‌های آزاد، به دست مردانی از جنس حریر و پولاد در دوران دفاع مقدس کاشته و از خون طاهر شهید همتی‌ها سیراب گردیده و اینک آن میراث گران‌سنگ به نسلی ستم‌ستیز و ولایت‌مدار رسیده است که با دانش بومی، اقیانوس‌های ناآرامی را پیش عظمت خویش رام و آرام کرده‌اند.

اینجانب به نمایندگی از پیشکسوتان و همکاران غیرتمند در نیروی هوایی ارتش، با نثار صمیمانه‌ترین درود‌ها به ارواح مطهر مردان رشید و شهید دریادل، فرا رسیدن روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به آن برادر ارجمند، هم‌رزمان جنابعالی و خانواده‌های نجیب و صبور ایشان تبریک گفته و توفیق روزافزون‌تان را در سایه حضرت ولی عصر (عج) و هدایت فرماندهی معظم کل قوا آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مسئلت می‌کنم.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرماند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار