رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مطرح کرد؛

کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح با اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم

حجت‌الاسلام پورخاقان از کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ - 27November 2021

کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح با اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و هیئت همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار امیر سیاری انتصاب حجت الاسلام پورخاقان را تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این دیدار از این سازمان به عنوان بازوی فرماندهان در جهت صیانت از نیرو‌های مسلح یاد کرد.

وی گفت: فرمانده مقتدری که می‌خواهد به وظیفه‌اش عمل کند و اقتدار خودش را در چهارچوب قانون به منصه ظهور برساند باید سازوکاری داشته باشد که از طریق آن بتواند با مجرمان برخورد نماید و آن سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

حجت الاسلام پورخاقان با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیرو‌های مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون افزود: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در راستای سیاست‌های فرماندهی کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی در جهت پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیرو‌های مسلح گام‌های بلندی برداشته و این افتخار بزرگی است.

در این دیدار امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش و سرهنگ «مسلم یعقوبی» رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش، امیر سیاری را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها