مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

«جهاد تبیین» اولویت حوزه‌های علمیه است

حجت‌الاسلام «باقری» گفت: امروز طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه جزئی از بسیج هستند که در مرحله نخست تغذیه فکری و در ادامه جهاد تبیین را باید سرلوحه اقدامات عملی خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۹۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 27November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام «برهان باقری» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) امروز در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جنگ سخت نظامی و همچنین ترور شخصیت‌ها، در سالیان اخیر با جنگ نرم، ایجاد فتنه و عملیات روانی به دنبال عملیاتی کردن اهداف شوم خود است.

وی تصریح کرد: امروز طلاب و روحانیون در خط مقدم مبارزه با این ترفند دشمن هستند؛ بر همین اساس ابتدا باید آگاهی‌ها و بصیرت‌ خود را ارتقا دهند تا با هدایت‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این عملیات روانی و جنگ نرم به شبهات پاسخ دهند.

باقری به رسالت طلاب و روحانیون در قبال بسیج اشاره کرد و افزود: امروز طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه جزئی از بسیج هستند که در مرحله نخست تغذیه فکری و در ادامه جهاد تبیین را باید سرلوحه اقدامات عملی خود قرار دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین ضروریات جهاد تبیین مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب اسلامی، تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی توسط نخبگان و فرهیختگان جامعه است.

وی گفت: تبعیت از ولایت فقیه لازم است و باید کار کنیم تا این مهم در جامعه نهادینه شود که این مهم در سایه جهاد تبیین تحقق می‌یابد چراکه مشکلاتی که در طول ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی با آن مواجه شدیم به دلیل عدم تبعیت از ولایت فقیه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها