معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

فعالیت بسیج ‌محدود به عرصه امنیتی و دفاعی نیست/ در عرصه فرهنگ کم کار شده است

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه فعالیت بسیج محدود به عرصه امنیتی و دفاعی نیست، گفت: کسانی‌که این محدودیت را برای بسیج قائل هستند، در واقع بسیج را نمی‌شناسند.
کد خبر: ۴۹۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 28November 2021

فعالیت بسیج ‌محدود به عرصه امنیتی و دفاعی نیست/ در عرصه فرهنگ خیلی کم  کار شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه) در آیین رونمایی از تولیدات فرهنگی و نوشت‌افزار ایرانی اسلامی که در محل سازمان بسیج اصناف برگزار شد، با بیان اینکه باید شاهد حضور نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در بازار باشیم، اظهار داشت: بسیج از زمان تشکیل تاکنون بواسطه حضور در عرصه‌های مختلف نشان داده است، فعالیت آن محدود به عرصه امنیتی و دفاعی نیست؛ لذا کسانی که این محدودیت را برای بسیج قائل هستند بیانگر آن است که این افراد بسیج را نمی‌شناسند.

وی‌ افزود: محصولات فرهنگی «آراز و آیناز‌» که توسط بسیجیان آذربایجان شرقی تولید شده در واقع همان شیرین و فرهاد، خسرو و شیرین و سارا و دارا است که بیان کننده فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است و در آیناز و آراز دنبال آن هستیم.

سردار پورجمشیدیان ادامه داد: ما در عرصه فرهنگ کم کار کردیم و بیشتر به کلیات در مسائل فرهنگی پرداختیم؛ یعنی به جزییات و مصادیق ورود نکردیم، به‌عنوان مثال فقط گفتیم فیلم خوب باید بسازیم، ولی نگفتیم این فیلم چگونه باید باشد، اما این حرکت بسیج اصناف حرکتی مصداقی است.

وی گفت: کسانی که سرمایه‌گذار هستند، بدانند اگر چنانچه در تولیدات فرهنگی کوچکترین انحرافی بوجود آید همه در برابر آن مسئول هستند؛ بزرگترین ظرفیت‌های فرهنگی را در کشور داریم، ولی نمی‌توانیم از این ظرفیت‌ها خوب استفاده کنیم و بعد می‌گوییم مردم توجه شان به سایر موضوعات است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: باید در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذاری کنیم و اگر سرمایه‌گذاری حمایت نکند تولید به نتیجه نمی‌رسد؛ البته صبر هم در به نتیجه رسیدن مهم است لذا در همین راستا نیروی زمینی‌سپاه آماده است از این محصولات برای توزیع در بسته‌های محرومیت زدایی تهیه کند.

انتهای‌ پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها