رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهید فخری‌زاده فخر امت اسلامی است

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: شهید فخری‌زاده به دنبال نام و نشان نبود، اما خداوند متعال مقام او را بالا برد و مقام معظم رهبری فرمودند «پاداش و مزد مجاهدت‌های او شهادت بود» و امروز فخری‌زاده، فخر امت اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 28November 2021

حجت الاسلام آقاجانپور: امروز شهیدفخری زاده، فخر امت اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی‌ امنیتی دفاع‌پرس، مراسم نخستین سالگرد شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته دفاعی و هسته‌ای کشورمان با حضور فرمانده کل ارتش، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، رئیس سازمان انرژی اتمی و جمع دیگری از مقامات کشوری و لشکری و همچنین خانواده آن شهید و شهدای هسته‌ای کشور در وزارت دفاع برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نخستین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده اظهار داشت: امروز یک سال از آن واقعه می‌گذرد دقیقا ۷ آذر ماه سال ۹۹ بود که حدود ساعت دو و نیم بعدازظهر شهید والامقام فخری زاده به دست جنایتکاران شقاوت‌پیشه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهید فخری‌زاده شخصیتی گمنام میان مردم ایران بود، ادامه داد: ابعاد شخصیتی شهید فخری‌زاده به خوبی شناخته نشد و بعد از شهادت او زمانی که دشمنان از او گفتند؛ ملت ما متوجه شدند که چه گوهر گرانبهایی در میان آن‌ها بود و امروز از ما گرفته شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از شخصیت شهید فخری زاده به عنوان یک دانشمند برجسته و ممتاز علمی نام بردند، تاکید کرد: علت مورد هدف قرار گرفتن این شخصیت برجسته مجاهدت‌های علمی ماندگار وی بود و فخری زاده، فخر ایران‌زمین شد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به علاقه شهید فخری زاده برای گمنام ماندن و مقام والای شهدای گمنام نزد خداوند افزود: او به دنبال نام و نشان نبود، اما خداوند متعال مقام او را بالا برد و مقام معظم رهبری فرمودند «پاداش و مزد مجاهدت‌های او شهادت بود.» و امروز فخری زاده، فخر امت اسلامی است.

وی در ادامه با نقل قولی از شهید فخری‌زاده اسلام را به عنوان یک دین و مکتب و بهترین نسخه برای اداره جامعه و حاکمیت خواند و گفت: فخری‌زاده بهترین مدیریت در عرصه علم و فناوری و ایده‌های نوین در پژوهش را با انس با قرآن به دست می‌آورد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس بعد از شهادت شهید فخری زاده اعلام کرد که ما دانشمند هسته‌ای را ترور کردیم و امروز اسرائیل می‌تواند راحت بخوابد، اما رژیم صهیونیستی این خواب راحت را باید با خود به گور ببرد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پایان اظهار داشت: بعد از ترور شهید فخری زاده دانشجویان زیادی اعلام آمادگی کردند که ما مسیر دکتر فخری‌زاده را خواهیم رفت، این مسیر راه عزت، شرف و استقلال است و عزت و شرف قابل مذاکره و فروختنی نیست و امروز در سالگرد این شهید والامقام اعلام می‌کنیم که راه شهدای هسته‌ای و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار