مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:

تریبون نماز جمعه مکان مناسبی برای بازگویی مطالبات ایثارگران است

«ناوکی» گفت: تریبون نماز جمعه مکان مناسبی برای بازگویی مطالبات ایثارگران و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۴۹۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ - 28November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان امروز در سفر به قشم، ضمن قرائت فاتحه به روح شهیدان این شهرستان با آرمان‌های آن عزیزان تجدید میثاق کرد و سپس در نشست با حجت‌الاسلام «غلامرضا حاجبی» امام جمعه جزیره قشم، یاد و خاطره شهدا را گرامی و اظهار داشت: توجه به جامعه ایثارگری جزء وظایف اخلاقی و دینی همه ما محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گزارش مختصری از اقدامات بنیاد شهید استان در خصوص خدمات مسکن، اشتغال، درمان، فرهنگی و آموزشی ارائه داد و افزود: در راستای رضایتمندی جامعه شاهد و ایثارگر نیاز به همراهی و هم افزایی همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی داریم.

وی با اشاره به اینکه جزیره قشم باید با مشارکت و همکاری متولیان فرهنگی با تصاویر شهدا تزئین شود، عنوان کرد: تریبون نماز جمعه مکان مناسبی برای بازگویی مطالبات ایثارگران و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است، لیکن انتظار می رود از این تریبون برای حمایت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استفاده شود.

حجت‌الاسلام «غلامرضا حاجبی» امام جمعه شهرستان قشم نیز ضمن تشکر از خدمات دهی مطلوب بنیاد شهید هرمزگان، عنوان کرد: هر چند در این مدت کوتاه خدمات خوبی به ایثارگران ارائه شده، ولی خدمت به این قشر لذتی دارد که باید به صورت مستمر تکرار شود.

وی با بیان اینکه دفتر امام جمعه آمادگی کامل در راستای کمک به ایثارگران دارد، تاکید کرد: تلاش کنید یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثارگران به هیچ وجه کمرنگ نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار