فرمانده کل سپاه درگذشت مهندس «ورشابی» را تسلیت گفت

سرلشکر سلامی با صدور پیام درگذشت مهندس مهدی ورشابی از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 28November 2021

فرمانده کل سپاه درگذشت مهندس مهدی ورشابی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت مهندس مهدی ورشابی از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

هجران مردی از تبار جهادگران بی ادعا «مرحوم مهندس مهدی ورشابی» که در زمره بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و پیشتازان میدان جهاد و شهادت، آوازه‌ای بلند داشت، موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خاندان معزز آن عزیز سفرکرده، پیشکسوتان، جهادگران و یادگاران میدان‌های عزت و شرف و آحاد همرزمان گرانقدر آن مجاهد خستگی‌ناپذیر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار