عضو ارشد حماس:

اقدام انگلیس علیه «حماس» را از کانال‌های قانونی پیگیری می‌کنیم

«موسی ابو مرزوق» گفت: جنبش حماس با اقدام اخیر انگلیس علیه این جنبش به صورت قانونی مقابله می‌کند.
کد خبر: ۴۹۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ - 29November 2021

اقدام انگلیس علیه «حماس» را از کانال‌های قانونی پیگیری می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «موسی ابومرزوق» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص اقدام اخیر انگلیس در قرار دادن نام حماس در فهرست تروریسم، مطرح کرد.

این عضو ارشد حماس در این زمینه تصریح کرد: جنبش مقاومت اسلامی حماس با اقدام انگلیس در درج نام خود در فهرست گروه‌های تروریستی به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: حماس از طریق همکاری برخی از وکلای حقوقی انگلیسی با این جنبش تمام تلاش خود را به کار بسته است تا یک استراتژی فعال را به منظور مقابله با تصمیم اخیر لندن ترسیم کند.

دولت انگلیس اخیراً تصمیم خصمانه‌ای را علیه جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اتخاذ کرده است. لندن گروه مقاومت اسلامی حماس را تروریستی خواند؛ تصمیمی که با واکنش‌های متعددی مواجه شد. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ما این تصمیم را در راستای خدمت به اشغالگری می‌دانیم.

اقدام خصمانه انگلیسی‌ها علیه جنبش مقاومت اسلامی حماس با واکنش جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز مواجه شد. این جبهه در بیانیه‌ای تأکید کرد: انگلیسی‌ها با تروریستی خواندن حماس مشروعیت مقاومت را هدف قرار داده‌اند. جنبش مجاهدین فلسطین نیز بیانیه‌ای را صادر کرد. این جنبش در بیانیه خود آورده است: اقدام انگلیس علیه حماس به مثابه تعرض به ملت و مقاومت فلسطین است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها