رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

سرپنجه‌های قدرت ایران در سراسر جهان گسترده شده است

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان اینکه تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) با گزاره‌های دینی انجام شده است، گفت: امروز سرپنجه‌های قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است.
کد خبر: ۴۹۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 29November 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدمهدی خاموشی» رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در همایش بزرگداشت هفته بسیج که در سالن اجتماعات ساختمان شهید سردار سلیمانی این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه بسیجیان ما از سوی خداوند متعال انتخاب شده‌اند، زبان‌زد خاص و عام است.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) با گزاره‌های دینی انجام شده است، افزود: جهاد فی سبیل‌الله یعنی نیت باید خدایی باشد؛ ما در مدافعین حرم می‌توانیم نقطه اوج این هدف (جهاد فی سبیل‌الله) را مشاهده کنیم؛ مدافعین حرم برای عترت که مرز اصلی اسلام ناب است، شهید شدند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان خاطراتی از روز ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و استقبال از امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد، تصریح کرد: امام راحل نگاه ویژه‌ای به مردم و دین داشتند؛ ایشان بر ارتباط بین امت و دین تاکید داشتند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اکنون اگر فرمایشاتی دارند از متن دین است.

حجت‌الاسلام خاموشی با تاکید بر اینکه امروز سرپنجه‌های قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مبنای دینی دارد، در حالی که در انقلاب‌های معاصر در جهان معاصر چنین چیزی (مبنای دینی) وجود ندارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها