امروز صورت گرفت؛

بازداشت ۶ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه ۶ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند.
کد خبر: ۴۹۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ - 29November 2021

بازداشت ۶ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. در همین راستا، نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی اتفاق افتاد. صهیونیست‌ها در جریان این درگیری‌ها ۶ فلسطینی را بازداشت کردند.

این در حالی است که چندی پیش اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد. اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که حوادث پی در پی در فلسطین و نیز تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای تحمیل شرایط جدید به فلسطینیان را زیر نظر دارد.

در بیانیه مذکور خطاب به رژیم صهیونیستی گفته شده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این سطح خطرناک، ایجاب می‌کند که واکنش‌های کوبنده‌ای به آن نشان دهیم. طبیعی است که تداوم این جنایت‌ها موجب خواهد شد تا اوضاع بیش از پیش تنش آلود شود. 

در این بیانیه همچنین آمده است: رژیم صهیونیستی مسئول تبعات و پیامدهای جنایات خود علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری است. ما اجازه نمی‌دهیم که صهیونیست‌ها به جای پس دادن تاوان جنایت‌های گذشته خود، اکنون جنایت‌های جدیدی را مرتکب شوند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها