فرمانده ناجا در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت‌ها

سردار اشتری گفت: تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا بایستی متناسب با تنوع و گستردگی ماموریت‌ها و نقش و کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه بندی اعتبارات سال ۱۴۰۱ به این مهم توجه شود.
کد خبر: ۴۹۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 29November 2021

لزوم تخصیص بودجه و اعتبارات به ناجا متناسب با ماموریت‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، پیش از ظهر امروز اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در ستاد ناجا دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار اشتری در این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج این نهاد مردمی نه تنها در دوران دفاع مقدس، جانانه و جان برکف از مرز‌های ایران اسلامی پاسداری کرد بلکه امروز در عرصه‌های مختلف نیز برای خدمت رسانی به مردم ایفای نقش و حماسه آفرینی می‌کند.

سردار اشتری در ادامه با قدردانی از اظهار لطف اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، بیان کرد: از حمایت‌های نمایندگان محترم مردم استان خراسان رضوی قدردانی و تشکر می‌کنم؛ این حسن نظر و اهتمام را فرصتی برای تقویت نیروی انتظامی در اجرای مطلوب‌تر ماموریت‌ها می‌دانیم.

ماموریت‌های پلیس تعطیل بردار نیست

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی ماموریت‌های پلیس خاطرنشان کرد: نیرو‌های پلیس بی وقفه، بدون تعطیلی و در همه ایام سال و در اقصی نقاط کشور از مرز تا مرکز برای تامین نظم و امنیت عمومی تلاش می‌کنند و علیرغم وجود برخی کمبودها، ماموریت‌های نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی متوقف و تعطیل نمی‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیام فرمانده معظم کل قوا به مناسبت هفته ناجا گفت: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در این پیام، نقش این نیرو را ارزشمند و برجسته اعلام داشتند و فرمودند: «نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است» و این بیانات، چون مدالی بر سینه مجاهدان فی سبیل الله و از طرفی بیانگر نقش ناجا در امنیت است.

تخصیص اعتبارات کافی به ناجا

سردار اشتری توجه به تخصیص بودجه و اعتبارات کافی به ناجا را یک اصل مهم دانست و افزود: تخصیص بودجه و اعتبارات به نیروی انتظامی بایستی متناسب با تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس و همچنین کارکرد آن باشد و امیدواریم که در بودجه سال ۱۴۰۱ به این مهم توجه شود؛ از طرفی بهبود وضعیت معیشتی کارکنان خدوم ناجا و ارتقاء توان بودجه‌ای به منظور حل مشکلات نیرو‌ها بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

هوشمندسازی پلیس در خدمات دهی

وی با اشاره به رویکرد پلیس در هوشمندسازی خاطر نشان کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی رکن رکین تامین نظم و امنیت است، بنابراین به منظور تسهیل و تسریع خدمات دهی به مردم، طی سال‌های اخیر فرآیند هوشمندسازی پلیس را اجرایی کرده ایم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به روند رو به رشد نیروی انتظامی مطرح کرد: نظرسنجی‌های برون سازمانی بیانگر افزایش اعتماد مردمی به ناجا است، بنابراین ما نیز در تلاشیم که میزان رضایتمندی را ارتقاء بخشیم.

تقویت نظم و امنیت جامعه

سردار اشتری با بیان اینکه «امنیت» و «سلامت» دو نعمت ارزشمند جوامع بشری است، تصریح کرد: تامین و تقویت نظم و امنیت جامعه راهبردی‌ترین ماموریت پلیس است که تحقق این مهم را در کلان شهرهایی، چون خراسان رضوی به جد دنبال می‌کنیم.

معضلات حاشیه نشینی

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برخی معضلات توسعه حاشیه نشینی یادآور شد: توجه به حاشیه نشینی و رفع و کاهش آسیب‌های آن نیازمند، تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مسئول بوده و شایسته است که آسیب‌های حاشیه نشینی در این استان نیز با ایفای نقش این دستگاه‌ها مرتفع شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم تعامل و هم افزایی روزافزون ارکان اصلی نظام به منظور توسعه خدمات دهی به مردم مطرح کرد: امروز نیروی انتظامی و مجلس انقلابی تعامل و همکاری خوبی با یکدیگر دارند و از این فرصت مطلوب برای افزایش رضایتمندی مردم در شیوه کسب خدمات بایستی بهره کافی ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار