فرمانده مرزبانی ناجا:

خون شهدا ضامن امنیت کشور است

سردار گودرزی در دیدار با خانواده مرزبان شهید «مهدی محرم» گفت: خون شهدای ما ضامن امنیت امروز کشور است و مطمئن باشید هرچه در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۴۹۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ - 30November 2021

خون شهدای ما ضامن امنیت کشور استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با خانواده سرباز شهید «مهدی محرم» با اشاره به رشادت‌های شهدای نیروی انتظامی و مرزبانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ايران با داشتن چنين فرزندانی هميشه سربلند خواهد بود و ایثارگرانی همچون شهید محرم هرگز نخواهند گذاشت اين مرز و بوم جولانگاه دشمنان و افراد شرور شود.

وی امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور را مرهون جانفشانی و ایثارگری‌های شهیدانی دانست که بدون ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

سردار گودرزی دیدار با خانواده شهدا را برای خود و سایر همکاران مایه افتخار دانست و تصریح کرد: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت کشور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه امنیت و آسایش و ثبات کنونی مدیون خون پاک شهدا و دعای خیر خانواده آنهاست، افزود: خون شهدای ما ضامن امنیت امروز کشور است و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت تا هموطنانمان از آرامش و آسایش برخوردار باشند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: هریک از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و نظام مقدس ایران اسلامی کرده اند و امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده آنان را جبران کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار