رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

رسانه‌های بزرگ جهان در مسیر وجهه‌سازی برای اسرائیل شکست خوردند

حجت‌الاسلام «امرودی» در نشستی که به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در سفارت فلسطین برگزار شد، گفت: رسانه‌های بزرگ جهان در مسیر وجهه‌سازی برای اسرائیل شکست خوردند.
کد خبر: ۴۹۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 30November 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «میثم امرودی» رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نشستی که به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در سفارت فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: از همه مجموعه‌های فعال در عرصه حمایت از فلسطین و نمایندگان گروه‌های مقاومتی فلسطین از جمله دو جنبش حماس و جهاد اسلامی تشکر می‌کنم. امام (ره) فرمودند ببینید دشمن کجا را هدف قرار می‌دهد، همان موقعیت را مورد حمایت قرار دهید.

وی افزود: ماه نوامبر یادآور حوادث تلخی برای آزادگان فلسطینی است. کسانی که هیچ گونه اشرافی بر قضیه فلسطین ندارند، خواستند اسرائیل را مشروعیت ببخشند و این در سایه حمایت‌های انگلیس از اسرائیل با امضای توافقنامه بالفور انجام شد، اما علی‌رغم همه تلاش‌های غرب، ملت فلسطین بیدار و آگاه در مقابل اشغالگری ایستادند. ما هم از آزادگان جهان می‌خواهیم که در مقابل این دشمن بایستند. علت نام نهادن این روز (۲۹ نوامبر) به نام همبستگی از ملت فلسطین نیز به همین علت و در راستای حمایت از حقوق ملت فلسطین انجام شد.

رییس سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: یکی از چالش‌هایی که در ۳۰ سال گذشته با آن روبه‌رو بوده‌ایم، تلاش برای تبیین اسرائیل و تعریف ماهیت غده سرطانی بودن این رژیم است. رژیم صهیونیستی می‌خواست القا کند که این گونه نیست، ولی امروز چهره فلسطین و اسرائیل به شکل واقعی آن به دنیا نمایان شده است. رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش مجبور هستند این وضعیت را با توان رسانه‌ای خودشان جبران کنند.

وی ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی طعم شیرین مقاومت را چشیده‌ایم. مقاومت در هر کجا که مردمی بوده به پیروزی رسیده است. این روزها نهادهای مردمی در سرتاسر جهان حرف اول را می‌زنند. ما هم باید تلاش کنیم این رسانه‌های غول‌پیکر صهیونیستی را به کمک همین شبکه جهانی از پای در بیاوریم.

حجت‌الاسلام امرودی توضیح داد: این خرده‌ریز کشورهایی که به اصطلاح دم در آورده‌اند، باید در مقابل اذهان عمومی جواب پس بدهند. این فلسطینی را که از بسیاری کشورهای غربی تاریخچه طولانی‌تر و غنی‌تری دارد، کشورهای غربی چگونه می‌توانند این حق و تاریخچه را نادیده بگیرند؟ اینکه اینها به گروه‌های فلسطینی لقب تروریست می‌دهند و تلاش دارند جای شیطان و شهید را با یکدیگر عوض کنند، همیشه به همین شکل باقی نخواهد ماند.

رییس سازمان فرهنگی هنری در پایان گفت: ملت فلسطین تنها نیست؛ نه تنها در یمن، نه تنها در لبنان و عراق و سوریه و ایران بلکه در دنیا حمایت‌های مردمی وسیعی در پشتیانی از ملت فلسطین تشکیل شده است. امروز دیگر پیروزی مردم فلسطین آرزو نیست، امری عینی است که محقق شده است. حق بازگشت فلسطینیان محقق شده است و در آینده نیز محقق خواهد شد. ظلمی که بر مردم فلسطین و گروه‌های مردمی اهل مقاومت روا شد، نتیجه و تاثیری بر روند پیروزی مردم فلسطین و گروه‌های مقاومتی آنها نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها