المسیره گزارش داد؛

پیشروی ارتش یمن در جنوب «مأرب»/ فرار عناصر وابسته به «منصور هادی»

آخرین گزارش‌های میدانی از تداوم پیشروی نیرو‌های ارتش یمن در محور جنوبی استان «مأرب» و فرار عناصر وابسته به «منصور هادی» در این محور، حکایت دارند.
کد خبر: ۴۹۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ - 04December 2021

پیشروی ارتش یمن در جنوب «مأرب» موجب فرار عناصر وابسته به «منصور هادی» شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، سلسله پیشروی‌های گسترده ارتش یمن در نقاط مختلف استان مأرب همچنان ادامه دارد. نیرو‌های مقاومت یمنی به تازگی پیشروی‌های جدیدی را در این استان محقق ساخته‌اند.

نیرو‌های مقاومت یمن موفق شدند پیشروی محسوسی در محور جنوبی مأرب داشته باشند. بدین ترتیب، یمنی‌ها در منطقه «روضه جهم» و رشته کوه‌های اطراف منطقه «وادی ذنه» در جنوب مأرب پیشروی کردند. به دنبال این پیشروی، عناصر وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن فرار را بر قرار ترجیح دادند.

نیرو‌های یمنی روز چهارشنبه گذشته دستاورد‌های جدیدی را در نبرد با عناصر وابسته به سعودی خلق کردند. یمنی‌ها موفق شدند بر مناطق «شقه مَی» و «عِرق مَی» مسلط شوند.

منابع آگاه اعلام کردند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از تحقق دستاورد‌های مذکور موفق شدند به ۵ کیلومتری مرکز شهر مأرب برسند. این در حالی است که نیرو‌های یمنی پیشتر در ۸ تا ۱۰ کیلومتری مأرب بودند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار