امروز صورت گرفت؛

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان «نهی قناد» در رشت

عباسی با حضور در منزل شهیدان «نهی قناد» با مادر و خانواده این شهیدان دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 30November 2021

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان «نهی قناد» در رشت

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان با حضور در منزل شهیدان «نهی قناد» با مادر و خانواده این شهیدان دیدار کرد.

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از حضور در منزل این شهیدان گرانقدر و طلب دعای خیر برای موفقیت در انجام وظایف محوله اظهار داشت: شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و نورانیت منزل شهیدان متأثر از راه تابناک آنان است.

وی با اشاره به اینکه از دیدار با خانواده شهیدان برای ادامه خدمت انرژی می‌گیرم، سرکشی از خانواده شهدا را جزء برنامه‌های خود دانست و تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، مردم به آینده انقلاب و نظام اسلامی امیدوار‌تر شده اند و با تأسی از رویکرد آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» کمر همت به خدمتگزاری بسته ایم.

عباسی دشمنی‌های استکبار با نظام اسلامی ایران را ادامه دار خواند و افزود: امروز اگرچه جرات حمله نظامی به کشورمان را ندارند، اما همچنان دست از کینه توزی برنداشته اند.

شهید «مهدی نهی قناد» سی‌ام خرداد ۱۳۳۸ در شهرستان «رشت» دیده به جهان گشود. تا سوم متوسطه درس خواند. پاسدار بود. دوازدهم شهریور ۱۳۶۰ در زادگاهش هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای تازه آباد شهرستان «رشت» قرار دارد.

شهید «محمود نهی قناد» بیست وهفتم مهر ۱۳۳۹ در شهرستان «رشت» به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه دررشته اقتصاد بازرگانی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و ششم اسفند ۱۳۶۵ در «شلمچه» بر اثر اصابت ترکش به پا‌ها به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای تازه آباد شهرستان «رشت» قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار