شهید محمد مرادی قهدریجانی:

باید به ندای «هل من ناصر» حسین زمان لبیک گوییم

سرباز شهید «محمد مرادی قهدریجانی» در وصیتنامه‌اش نوشته است: ما سربازان امام زمان (عج) باید بکوشیم که به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) زمان لبیک بگوییم.
کد خبر: ۴۹۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵ - 02December 2021

سرباز شهید «مرادی قهدریجانی»: باید به ندای «هل من ناصر» حسین زمان لبیک گوییمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که پای شجره انقلاب اسلامی ریخته شد و رشد و شکوفایی و طراوت آن را رقم زد به گونه‌ای که همه آزادیخواهان عالم امروز از ثمره و فواید آن بهره می‌برند.

دفاع مقدس بیانگر لحظات ایثار و شهادت و فداکاری جوانان غیور و رشید در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مصداق «فضل الله المجاهدین علی القاعدین» برای آنان است که تن و جان خود را در برابر هجون دشمنان، سپر کرده و اجازه ندادند دشمن بر ذره‌ای از خاک ایران اسلامی تسلط یابد.

«محمد مرادی قهدریجانی» فرزند یدالله از جمله شهدای والامقامی است که در عنفوان جوانی، حضور در جبهه در لباس سربازی را بر ماندن در خانه ترجیح داد و بر بینش صحیح و وسیعی که داشت، در وصیتنامه اش نوشت: ما سربازان امام زمان (عج) باید بکوشیم و به ندای هل من ناصر ینصری حسین (ع) زمان پاسخ دهیم.

وی متولد پنجم فروردین سال ۱۳۴۴ در اصفهان بود. تا پایه دوم راهنمایی درس خواند و در حرفه بنایی مشغول کار و کمک به معیشت خانواده شد. خانواده وی نیز بعد‌ها به قم نقل مکان کردند.

قهدریجانی با رسیدن به سن سربازی در لشکر ۲۳ نوهد مشغول خدمت شد و در ششم آذر سال ۱۳۶۴ در منطقه سردشت بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار