رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز:

قرآن، منبع عظیم تفکر و دستیابی به سعادت است

حجت‌الاسلام‌ «رجبی» با اشاره به اینکه قرآن، منبع عظیم تفکر و دستیابی به سعادت است، گفت: عزت و اقتدار نیروی انتظامی تنها در سایه عمل به آموزه‌های قرآنی به ثمر خواهد نشست.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 01December 2021

قرآن، منبع عظیم تفکر و دستیابی به سعادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام‌ «کریم رجبی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان البرز پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم با اشاره به اینکه قرآن، منبع عظیم تفکر و دستیابی به سعادت است، اظهار داشت: عزت و اقتدار نیروی انتظامی تنها در سایه عمل به آموزه‌های قرآنی به ثمر خواهد نشست.

وی مطرح کرد: قرآن کتاب هدایت است و هر کس در این راه گام بردارد بدون شک رستگار خواهد شد. امام علی (ع) در فراز پایانی خطبه 198 می‌فرماید: همه در بهره‌مندی از قرآن سهم دارند. هر کس به سهم خود می‌تواند از چشمه نورانی قرآن کریم بهره‌مند شود. خدا را شاکریم که در مجموعه نیروی انتظامی البرز شاهد حضور حافظان برتر قرآن هستیم؛ این موهبتی است که خداوند متعال به ما هدیه داده است.

حجت‌الاسلام‌ رجبی با اشاره به اینکه گفتمان پلیس در تراز انقلاب اسلامی از سوی عقیدتی سیاسی ناجا با هدف تجلی فرامین فرمانده معظم کل قوا شکل گرفته است، گفت: یکی از ثمرات این گفتمان، برخورد حکیمانه پلیس با مردم است. امروز بشر مدرن، بیش از گذشته تشنه آموزه‌های قرآن است. مسیر تعالی و رهنمون‌های قرآن راه رسیدن به سعادت است که امیدواریم بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار