فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

بسیج در مبارزه با ویروس منحوس کرونا سنگ تمام گذاشته است

سردار شاهوارپور با اشاره به اقدامات گسترده بسیح در مقابله با کرونا گفت: بسیج در دو سال اخیر در مبارزه با این ویروس منحوس سنگ تمام گذاشته است.
کد خبر: ۴۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ - 01December 2021

بسیج در مبارزه با ویروس منحوس کرونا سنگ تمام گذاشته است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در آیین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرخه، اظهار داشت: بسیج تلاش دارد با اقدامات بصیرتی و تربیتی حلقه‌های صالحین مردم را نسبت به اهداف و اقدامات هنجارشکنانه دشمن توجیه و آگاه کند.

وی بسیج را یاور مردم در محرومیت زدایی دانست و افزود: محرومیت زدایی بسیج یکی از موضوعات مهمی است که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره داشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: بسیج در حوادث و بلاهای طبیعی نظیر زلزله و سیل در همان ساعات اولیه در کنار مردم بوده و نقش بسیار برجسته‌ای ایفا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات گسترده بسیح در مقابله با کرونا تصریح کرد: بسیج در ۲ سال اخیر در مبارزه با این ویروس منحوس سنگ تمام گذاشته است.

سردار شاهوارپور درخصوص تاسیس فرماندهی بسیج در شهرستان تازه تاسیس کرخه بیان داشت: امیدواریم با افتتاح ساختمان و تشکیل فرماندهی بسیج در شهرستان تازه تاسیس کرخه تحول خوبی دربخش‌های مختلف به ویژه محرومیت زدایی در این منطقه ایجاد شود.

وی افزود: بزودی فرماندهان بسیج دیگر شهرستان‌های تازه تاسیس از جمله دهدز و دزپارت نیز معرفی می‌شوند، در پایان این مراسم سروان «مصطفی میردورقی» به عنوان اولین فرمانده ناحیه بسیج شهرستان تازه تاسیس کرخه معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار