فرمانده نهاجا تأکید کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای ارتقاء نیروی هوایی ارتش

امیر واحدی با تأکید بر اینکه فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مبنی بر حضور جوانان، کاملاً شفاف و روشن است، گفت: در این زمینه باید همه تلاش خود را در اجرای فرامین معظم‌له به کار بگیریم.
کد خبر: ۴۹۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 02December 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش ظهر امروز از مجتمع اوج این نیرو بازدید و با کارکنان این مجتمع گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید با تجلیل از یاد و خاطره سرلشکر شهید «منصور ستاری» بنیان‌گذار مجتمع اوج و درود و سلام بر روح بلند این شهید والامقام، اظهار داشت: صداقت مهم‌ترین اصل در انجام امور محوله و واگذاری مسئولیت‌هاست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش مجتمع اوج را یک مجموعه باشکوه، بزرگ، ارزشمند و دارای کارکنانی ولایتمدار دانست و بر بهره‌گیری از نخبگان دانشگاهی در این مسیر تاکید کرد.

امیر واحدی با تأکید بر نظارت دقیق و صد درصدی مسئولان در اجرای برنامه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب مبنی بر حضور جوانان، کاملاً شفاف و روشن است و در این زمینه باید همه تلاش خود را در اجرای فرامین معظم‌له به کار بگیریم.

فرمانده نهاجا سپس با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی بنیان خانواده را به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه هدف قرار داده و به دنبال فروپاشی آن است، گفت: تنها راهکار مصونیت در مقابل هجمه دشمن داشتن بصیرت، دشمن‌شناسی و پیرو خط ولایت بودن است و باید در این عرصه بیش از پیش هوشیار باشیم.

بنابراین گزارش، بازدید از کارخانجات شکاری، قرارگاه سربازی، یگان پهپادی و دیدار با کارکنان از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش در مجتمع اوج بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار