رهبر انصارالله: پیام ملت یمن، ایستادگی در برابر دشمنان است

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت که ملت این کشور با وجود سختیها، مشکلات، تحریم و شرایط اقتصادی دشوار اما همچنان به مسیر زندگی خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۹۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ - 02December 2021

رهبر انصارالله: پیام ملت یمن، ایستادگی در برابر دشمنان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «أنصارالله» یمن امروز پنجشنبه در جریان یک سخنرانی تصریح کرد: ملت یمن درحال حاضر با درد و رنج فراوانی دست و پنجه نرم می کند. یمنی ها در سایه تداوم محاصره و تجاوزگری با چالش های متعددی مواجه هستند.

بر اساس این گزارش، رهبر جنبش أنصارالله یمن تصریح کرد: علیرغم تمامی این چالش ها، مشکلات و نیز با وجود تداوم محاصره و تجاوزگری و مشکلات سخت معیشتی و اقتصادی، یمنی‌ها به مسیر خود در تمامی ابعاد زندگی ادامه می دهند.

وی یادآور شد: دشمنان با متوسل شدن به جنگ، محاصره و کشتار تلاش کردند تا زندگی یمنی ها در ابعاد مختلف را تحت الشعاع قرار دهند. با این حال، آنها موفق نشدند به هدف خود دست پیدا کنند. اکنون یمنی ها به مسیر خود در ابعاد مختلف زندگی به ویژه در عرصه اجتماعی، ادامه می دهند.

الحوثی تصریح کرد: ملت یمن امروز در مواجهه با مشکلات و معضلات، چالش ها، بحران ها و نیز در مواجهه با توطئه های گوناگون، مسیر مقاومت را در پیش گرفته است. در واقع، ملت یمن حامل پیام مقاومت و ایستادگی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار