پیام تسلیت سردار «سلامی» و حجت‌الاسلام «حاجی صادقی» در پی رحلت حجت‌الاسلام «حیدری»

فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام مشترکی رحلت حجت‌الاسلام نورالدین حیدری نماینده امام در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۴۹۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ - 03December 2021

پیام تسلیت سردار «سلامی» و حجت‌الاسلام «حاجی صادقی» در پی رحلت حجت‌الاسلام «حیدری»به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، در پی درگذشت حجت‌الاسلام نورالدین حیدری نماینده حضرت امام (ره) در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام مشترکی رحلت وی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

عروج مجاهد نستوه، عالم وارسته ابوالشهید حجت الاسلام و المسلمین نورالدین حیدری نماینده حضرت امام (ره) در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس را به خاندان مکرم و آحاد مصیبت دیدگان و همرزمان وی در سنگر‌های دفاع از استقلال، امنیت، عزت، شرافت و فضیلت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.

این چهره خدوم و انقلابی، تلاش‌های مجاهدانه و صادقانه خود در خدمت به فرهنگ و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و پیشبرد آرمان‌های بلند انقلاب و تعمیق وحدت و اخوت مردم غیور و شریف غرب کشور طی بیش از چهاردهه اخیر را به مثابه میراثی بزرگ و سرمایه‌ای ارزشمند نزد جوان امروز و فردای جامعه اسلامی به ودیعت نهاد تا راهگشای آنان در عرصه‌های دفاع از مکتب اسلام و پاسداری از دستاورد‌های افتخارآمیز و تمدن ساز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن فقید سعید طلب علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نموده و برای بیت معظم و یادگاران و بازماندگان ارجمند آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل توأم با ثبات قدم مسئلت می‌جوییم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

عبدالله حاجی صادقی
نماینده، ولی فقیه در سپاه

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار