فرمانده دوران دفاع مقدس:

محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد

‌«قاسمی» با بیان اینکه محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد، گفت: شهید حججی محصول رفتن در گروه‌های جهادی، اردوهای راهیان نور و خدمت کردن در هیأت مذهبی است.
کد خبر: ۴۹۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 04December 2021

عامل قتل حاج قاسم تنها ترامپ نیست و نباید منافقان داخل کشور را فراموش کنیم

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «سعید قاسمی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس ‌در دومین روز از چهاردهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت: بعضی‌ها در طول دهه‌های اخیر آنچنان خیانتی به این انقلاب کردند که سال‌ها نمی‌شود آن را جمع کرد.

وی با اشاره به اینکه کار در هیأت، درخت گردو کاشتن است و کار فرهنگی نیز این خاصیت را دارد، افزود: در هیأت باید کار را انجام بدهی و سال‌ها بعد اثر آن را مانند شهید حججی‌ها ببینید.

فرمانده دوران دفاع مقدس با ابراز تاسف از اینکه کار فرهنگی در کشور یک متولی دقیق ندارد و همه احساس مسئولیت دارند عنوان کرد: بعضی‌ها در کشور برای تابوت خالی سینه می‌زنند، اصل کار را رها کرده و دنبال چیزهایی هستند که به هیچ دردی نمی‌خورد.

قاسمی با بیان اینکه محصول کار فرهنگی باید شهید حججی‌ها باشد گفت: شهید محسن حججی محصول رفتن در گروه‌های جهادی، اردوهای راهیان نور و خدمت کردن در هیأت مذهبی است.

وی با بیان اینکه هیأت‌ها امروز علمداران فرهنگسازی در کشور هستند و باید برنامه جهادی را در اولویت تمام فعالیت‌های خود قرار بدهند گفت: تکلیفتان را در داخل هیأت معلوم کنید و اگر واقعاً می‌خواهید کار هیأتی بکنید دنبال کار جهادی و ساختن شهید حججی‌ها باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار