خدمات سامانه پست در نمایشگاه مجازی کتاب استانی/ ارائه خدمات با سرویس «پیشتاز»

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شرکت ملی پست در اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان، خدماتی را به ناشران و علاقه‌مندان به کتاب ارائه می‌کند.
کد خبر: ۴۹۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶ - 04December 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت خانه کتاب و ادبیات ایران، یارانه‌ای را به نمایشگاه‌های مجازی کتاب استانی تخصیص داده است؛ بناست تا با همکاری شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان خدمات ویژه‌ای به ناشران عرضه شود.

سامانه پست کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب استانی، خدمات سرویس «سفارشی» را با کیفیت سرویس «پیشتاز» به ناشران ارائه می‌دهد؛ همچنین محموله‌هایی با قیمت فاکتور کمتر از ۳۰ هزار تومان نیز به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

در سامانه پست کتاب، ارسال هر بسته تا دو کیلوگرم به مبلغ هفت هزار تومان بوده و در هزینه ارسال بسته‌هایی با بیش از دو کیلوگرم، ۱۵ درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

ناشران برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با پشتیبانی نمایشگاه مجازی کتاب استانی به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸ـ۰۲۱ تماس بگیرند.

خدمات سامانه پست در نمایشگاه مجازی کتاب استانی/ ارائه خدمات با سرویس «پیشتاز»

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) را با هدف فراهم کردن زمینه حضور بیشتر ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، امکان توزیع عادلانه یارانه حمایتی در تمام نقاط استان و کمک به توزیع مناسب کتاب در سطح کشور از ۲۰ تا ۲۶ آذر به مدت هفت روز برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار