دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

رژیم صهیونیستی در رؤیای حمله نظامی به ایران

صحبت‌ها و موضع‌گیری‌های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران با چاشنی تهدید به حمله نظامی را فقط می‌توان فرار رو به جلوی این رژیم به‌منظور خرید زمان بیشتر برای باقی نگاه‌داشتن سیطره خود بر سرزمین‌های فلسطین اشغالی دانست.
کد خبر: ۴۹۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۸ - 05December 2021

رژیم صهیونیستی در رؤیای حمله نظامی به ایرانگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: دشمنان همیشه قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران پس از ناکامی‌های فراوان در دهه‌های اخیر و ناکامی اخیری که در زمینه مذاکرات هسته‌ای تجربه کردند، با مشخص شدن تاریخ رسمی دور جدید مذاکرات بین ایران و ۴+۱ دور تازه‌ای از جنگ‌های روانی را با استفاده از رسانه‌های تبلیغاتی خود علیه ایران آغاز کردند تا بلکه بتوانند قطار مذاکرات را به هر نحوی که شده متوقف کنند.

رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر تلاش‌های مستقیم و غیرمستقیم خود را با هدف انحراف و گمراه کردن افکار عمومی دنیا و داخل ایران پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای ایران شدت بخشیده به صورتی که در محور اصلی جنگ روانی خود کوشیده تا به هر صورتی که امکان دارد فعالیت‌های هسته‌ای ایران را دارای جنبه‌های نظامی و تسلیحاتی دانسته و این موضوع را با استفاده از رسانه‌های مکتوب، صوتی و تصویری که دنیای غرب در اختیار او گذاشته به خورد مردم ایران و جهان بدهد.

یکی از تازه‌ترین مطالبی که توسط «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران به شدت درحال ظریب دادن است طرح ادعای قرار داشتن ایران در آستانه گشایش هسته‌ای است. وی در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شده ایران در حال حرکت به سوی سطحی از غنی سازی است که اگر بخواهد در آستانه هسته‌ای شدن قرار بگیرد.

حال نکته مضحک و خنده‌دار اینجاست که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تکمیل اظهارات خود به این نکته اشاره کرده که اسرائیل در حال انجام سرمایه‌گذاری فراوان بر روی توان حمله و دفاع است. او حتی در سخنان دور از واقعیت خود آنچنان از عنصر اغراق و مظلوم نمایی بهره برده که تمامی تلاش‌ها برای افزایش توان نظامی خود را در جهت دفاع از شهروندان اسرائیلی در برابر ایران بیان کرده است.

رژیم صهیونیستی فقط به این قبیل جنگ‌های روانی اکتفا نکرده و همواره با اعلام شمارش معکوس برای دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای، سعی کرده ضمن ترساندن کشور‌های جهان بخصوص کشور‌های همسایه ایران به نوعی یک اجماع جهانی را برای مقابله با دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته‌ای ایجاد کند تا خودش با پنهان شدن در پشت این کشور‌ها و با مظلوم نمایی، هرچه بیشتر به اهداف و برنامه‌های خود که همان جذب حمایت و پشتیبانی کشور‌های اروپایی و آمریکا است برسد.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، اما نکته‌ای که نبود هماهنگی و درگیری‌های درونی را داخل رژیم صهیونیستی آشکار می‌کند اظهارات ضد و نقیض مقامات مختلف این کشور است. در حالی که «بنی گانتز» وزیر جنگ و «نفتالی بنت» نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی دائما جامعه جهانی را از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌ترسانند و این زمان را بسیار نزدیک اعلام می‌کنند «یوسی کوهن» رئیس سابق موساد با رد این اظهارات عنوان کرده که تهران به رسیدن به سلاح هسته‌ای نزدیک نیست.

این در حالی است که حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتوایی تولید، نگهداری و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای را حرام اعلام کرده‌اند. همچنین مقامات مختلف کشور نیز بر اساس همین این فتوا تاکید کرده‌اند ساخت و استفاده از تسلیحات اتمی در دکترین برنامه دفاعی ایران هیچ جایی ندارد و تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران در سطوح مختلف آن صرفا صلح آمیز بوده و به هیچ عنوان اهداف نظامی را دنبال نمی‌کند.

اما این در حالی است که مقامات مختلف رژیم صهیونیستی همچنان به جنگ رسانه‌ای خود ادامه داده و با گذشت روز‌هایی هستیم که مذاکرات ایران و گروه ۴+۱ در وین ادامه دارد می‌بینیم که سردمداران اسرائیل غاصب همه سعی خود را می‌کنند تا پرونده‌های دیگری را نیز در کنار پرونده هسته‌ای ایران مطرح کرده و ابعاد مختلف این مذاکرات را با پیچیده کردن یه سوی شکست و عدم نتیجه سوق بدهند.

در پایان باید به این نکته توجه کرد همچنان که تمامی دسیسه‌ها و نقشه‌های رژیم جعلی علیه ایران تا امروز با شکست و ناکامی روبرو شده این جنگ رسانه‌ای جدید نیز راه به جایی نخواهد برد و با قدرت و استقامتی که تیم مذاکره کننده ایران در وین از آن برخودار است نتیجه مذاکرات به سود مردم و ملت شریف ایران تمام خواهد شد و در آن سوی مدان نیز شکستی بر کتاب قطور شکست‌ها و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها