خاطره یوسفعلی میرشکاک از رهبر معظم انقلاب اسلامی؛

آقا گفتند برای مردم فلسطین شعر بگو، یاسر عرفات لیاقت ندارد

شاعر و منتقد ادبی به ذکر خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: آقا گفتند برای مردم فلسطین شعر بگو یاسر عرفات لیاقت ندارد.
کد خبر: ۴۹۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰ - 05December 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «یوسفعلی میرشکاک» شاعر و منتقد ادبی به ذکر خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: یکبار یاسر عرفات آمده بود ایران و من به‌همین مناسبت شعری نیمایی سرودم.

وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی که به روزنامه آمده بودند، خطاب به من گفتند که شعری گفته‌اید؟ من همین شعر را خواندم. یکی دوجا را اشکال وزنی گرفتند که قبول نمی‌کردم. البته بعدها که عروضم بهتر شد، فهمیدم اشتباه می‌کردم. 

این شاعر تصریح کرد: در عین حال درباره‌ی محتوای شعر گفتند: خود ایشان لیاقت شعر گفتن ندارد. می‌دانید که ایشان نسبت به مردم فلسطین آدم خائنی است و اگر می‌بینید که او را تحویل می‌گیریم یا پیش امام می‌بریم، این به خاطر مردم فلسطین است والا این بشر نه از حیث اخلاقی لیاقت دارد و نه از حیث سیاسی.

میرشکاک ادامه داد: امام خامنه‌ای بیان داشتند که این آدمِ خودِ آن‌هاست و قابل اعتماد نیست و لیاقت شعر گفتن ندارد. شما اگر قرار شد شعری بگویید، برای مردم فلسطین بگویید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار