با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ - 04December 2021

سردار کارگر انتصاب رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، انتصاب وی به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لا یخشون احدا الا الله

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور
رئیس محترم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب حضرتعالی توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که بیانگر قابلیت‌ها، تعهد و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناَ نقش آن شورا در ترویج فرهنگ ناب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و پایداری و ارتقاء سطح بینش سیاسی و مذهبی و بصیرت مردم عزیز ایران اسلامی و همچنین برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبات عمومی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی بوده و با حضور جناب عالی این نقش افزایش خواهد یافت.

توفیقات روزافزون حضرتعالی را در در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در اجرای توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عمق‌بخشی به شعارها، مردمی کردن بزرگداشت‌ها، فعال کردن مساجد و نهاد‌های مردمی، به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی و طراوت و تازگی به مراسم دینی و انقلابی از درگاه خداوند عادل و حکیم مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها