شهید «اسماعیل برزگری»:

برای گرفتن حق مظلوم از ظالم در هرکجای جهان قیام کنید

شهید «برزگری» در فرازی از وصیتنامه خود نوشته است: هر مظلومی در هر کجای جهان که طلب کمک و دادخواهی کرد برای گرفتن حق آن از ظالم و امر به معروف و نهی از منکر قیام کنید.
کد خبر: ۴۹۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷ - 07December 2021

برای گرفتن حق مظلوم از ظالم هرکجای جهان که بود قیام کنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «اسماعیل برزگری» در سال 1335 در ارومیه به دنیا آمد و در سال 1366 در عملیات کربلای 8 در شلمچه به شهادت رسید.

در فرازی از وصیتنامه این شهید آمده است:

«پدر، مادر و خانواده عزیز و مهربانم امیدوارم که قدر و منزلت و ارزش و لیاقتی که خداوند بر شما عنایت کرده و شما را جزو خانواده‌های شهدا قرار داده شکر این الطاف خداوندی را بدانید.

اگر می خواهید روح شهیدتان از شما راضی باشد و شفیع شما هم در عالم آخرت و محشر باشند وظیفه شما در غیاب ایشان این است که صبر و تقوا را پیشه خود ساخته و در همه حال به یاد خدا باشید و خدا را فراموش نکنید. تمامی اعمال و حرکات و کردار و گفتار و برخورد و اخلاق را برای رضایت خداوند انجام دهید.

همیشه در سنگر نماز جمعه و جماعت حاضر شوید. از افراد خانواده که توانایی دارند به جبهه بروند مانع نشوید، بلکه فرزندتان را طوری تربیت کنید که مرد جهاد و شهادت باشند و این را بدانید جبهه جهاد و شهادت ما تنها عراق نیست، بلکه هر مظلومی در هر کجای جهان که طلب کمک و دادخواهی نماید باید شما در آنجا حاضر شوید و برای گرفتن حق مظلوم از ظالم و امر به معروف و نهی از منکر قیام کنید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار