استاد درس دفاع مقدس در دانشگاه:

وحدت رویه در درس دفاع مقدس ضروری است

«جعفری» گفت: وحدت رویه در تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها باید ایجاد شود.
کد خبر: ۴۹۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ - 05December 2021

وحدت رویه در درس دفاع مقدس ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «غلامرضا جعفری» استاد تدریس دفاع مقدس در جلسه هیأت اندیشه‌ورزی اساتید درس دفاع مقدس استان زنجان اظهار داشت: وحدت رویه در تدریس درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها باید ایجاد شود. حضور در جلسات و نقد و بررسی زمینه ایجاد وحدت رویه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه‌های مختلفی در مورد درس دفاع مقدس وجود دارد، بیان کرد: برخی دانشگاه‌ها این درس آموزش داده نمی‌شود و در برخی دانشگاه‌ها به صورت ناقص آموزش داده می‌شود. متولی درس دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و دوری اساتید این رشته از هم موجب می‌شود برخی دانشگاه‌ها در تدریس درس دفاع مقدس دخالت کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه دانشجوسالاری در دانشگاه‌ها غالب شده است، عنوان کرد: همین موضوع موجب از بین رفتن وحدت رفته در تدریس دفاع مقدس در بین دانشگاه‌ها شده است. وجود وحدت رویه در حوزه می‌تواند الگویی برای دانشگاه‌ها باشد، همانگونه که حوزه از دانشگاه می‌تواند بسیاری موارد را بیاموزد و به کار گیرد دانشگاه نیز می‌تواند در مورد وحدت رویه از حوزه بیاموزد و در تدریس استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار