معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

سازماندهی بیش از ۱۳۰۰ نفر در کمیته «خادمین شهدا» استان مرکزی

«گودرزی» گفت: در سطح استان مرکزی بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در کمیته «خادمین شهدا» سازماندهی شده‌اند که به شکل مردمی و دلسوزانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارند.
کد خبر: ۴۹۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ - 05December 2021

دفاع ازارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم مهمترین پیام شهدا/ سازماندهی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ خادم در کمیته خادمین شهدای استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله، در همایش «کمیته خادمین شهدا» استان مرکزی اظهار داشت: خادمین شهدا به‌عنوان تداوم‌بخش و ادامه‌دهنده راه و مسیر نورانی شهدا، از اقشار دلسوزی هستند که به شکل مردمی، خودجوش و دلسوزانه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا تلاش و نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین رسالت خادمین شهداست و امروز مهم‌ترین درسی که می‌توانیم از شهدا بگیریم، دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه آحاد مردم است، گفت: یاد شهدا همواره باید در جامعه زنده باشد؛ چون جامعه‌ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت زنده باشد، قطعا شکست‌ناپذیر است و در راستای تکامل و پیشرفت گام برمی‌دارد.

وی افزود: در سطح استان مرکزی بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در کمیته خادمین شهدا سازماندهی شده‌اند که به شکل مردمی و دلسوزانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برمی‌دارند.

گودرزی ادامه داد: خادمین شهدا در استان مرکزی با توجه به توانایی و ظرفیت‌هایی که دارند، اقدامات و برنامه‌های مختلفی در طول سال انجام می‌دهند؛ البته اوج کار کمیته خادمین شهدا «راهیان نور» است که امیدواریم با عنایت‌های خداوند امسال بتوانیم اردو‌های راهیان نور را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته با توجه به تعطیلی اردو‌های راهیان نور، برگزاری اردو‌ها به شکل مجازی در طی 2 مرحله انجام شد که مرحله اولیه آن برای دانش‌آموزان از طریق شبکه‌های «شاد» و «روبیکا» و مرحله دوم آن از طریق صدا وسیما و رسانه‌ها برای خانواده‌ها و اقشار مختلف بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله با اشاره به طرح اجرا شده در سال گذشته به‌عنوان «راهیان همدل»، بیان کرد: همچنین راه‌اندازی پویش «راهیان همدل» در راستای کمک و خدمت‌رسانی به مردم در قالب نهضت «کمک مومنانه»، از دیگر اقدامات سال گذشته در راستای راهیان نور بود و علی‌رغم تعطیلی اردو‌های راهیان نور، فعالیت‌های مردمی و خودجوش خادمان شهدا با رویکرد خدمت‌رسانی با قوت ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی خادمان شهدا، در سطح استان مرکزی سالیانه ۲ بار همایش‌هایی با رویکرد تربیتی، آموزشی، فرهنگی و معنوی برگزار می‌شود و ضمن برگزاری کارگاه‌های آموزشی، عزیزان خادم انگیزه‌شان برای خدمت در راه و مسیر شهدا تقویت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها