نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

شهید «سلیمانی» نقشه‌های استکبار جهانی را به شکست کشاند

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: شهید سلیمانی یک تنه و با شجاعت توانست سربازان جبهه مقاومت را وارد میدان کند و نقشه‌های عوامل استکبار جهانی را به شکست بکشاند.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ - 05December 2021

شهید «سلیمانی» نقشه‌های استکبار جهانی را نقش برآب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در دیدار با «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای استان اظهار داشت: استعداد، ظرفیت و توان علمی بالایی در برنامه سازان وجود دارد که کارهای باکیفیت‌تری تولید کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: شهید سلیمانی یک تنه و با شجاعت توانست سربازان جبهه مقاومت را وارد میدان کند و نقشه‌های عوامل استکبار جهانی را به شکست بکشاند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بعد از شهادت شهید سلیمانی یوم الله‌ها آفریده شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تشییع جنازه ایشان یوم الله بود و هم در هم کوبیده شدن پایگاه عین الاسد یوم الله بود، گفت: هنوز هم این قهرمانی‌ها تداوم پیدا می‌کند، در حادثه اخیر اقتدار نیروهای نظامی ایرانی در مقابل رزم ناوهای آمریکایی در دزدی نفت شاهد بودیم که با شجاعت و باصلابت و بدون کمترین ترس و وحشت در مقابل دشمن ایستادند. این فرهنگی است که مدافعین ما و فرماندهی آنها شهید سلیمانی آفریدند و هر کدامشان یوم الله هستند.

وی با بیان اینکه درس وظیفه شناسی و مسئولیت شناسی یکی از درسهای بزرگ سردار سلیمانی است، بیان کرد: ایشان دنبال نام و نشان نبود و بسیاری از خدماتشان پس از شهادت نمایان شد و کار و وظیفه اش را درست انجام داد، اهل گلایه و شکایت از کسی نبود و راه او ادامه دارد.

محمدی لائینی ادامه داد: در سالگرد شهادت شهید سلیمانی و مهندس ابومهدی کارهای رسانه مشترکی بین ایران اسلامی و عراق انجام بگیرد؛ چرا که دشمنان سعی در تفرقه اندازی و دروغ و شایعات دارند و به دنبال آشوبگری هستند و باید وحدت و اخوت این دو ملت را در برگزاری مراسم سالگرد این شهید نشان بدهیم و صدا و سیما در مراسم این شهبد در عراق حضور داشته باشد و بازتاب همدلی مردم را به نمایش بگذارد.

امام جمعه ساری با اشاره به شرایط کرونایی و شرایط تحولی در تکنولوژیک و فنی و هنری در دنیا به ابزارهای اطلاعاتی در دنیا بیان کرد: صدا و سیما خیلی باید کار کند که عقب نماند و مرجعیت خود را در بین مخاطبان از دست ندهد و با تولید برنامه‌های خوب و ادبیات زیبای روز و فرهنگ متعالی اسلام و دین در قالب مورد پذیرش زمان و زبان روز جذب مخاطب کند.

امام جمعه ساری با توصیه به ارتقاء کیفیت کاری در تولید برنامه‌ها تصریح کرد: همچنین جذب نخبگان خوش استعداد در حوزه‌های هنری و صدا و سیما و عناصر کیفی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با عنوان اینکه صدا و سیما یک تنه در برابر امپراطوری رسانه ای غرب ایستاد، گفت: این یک معجزه است که آنچه دشمن تولید می‌کند اثرگذار نیست در واقع ما توانستیم در مقابل امپرایالیست رسانه‌ای غرب بایستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها