مدیرکل صدا و سیمای مازندران خبر داد؛

تشکیل ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی در مازندران

«ابراهیمی» از تشکیل ستاد دومین سالگرد سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 05December 2021

تشکیل ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی برنامه دارند و ستادهای مردمی شکل می‌گیرد و هدف صدا و سیما مردمی برگزار کردن این مناسبت و رخداد مهم است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در تمام برنامه‌ها به موضوع شهید سلیمانی پرداختیم، گفت: اگر به چشم مکتب به شهید سلیمانی نگاه کنیم وظیفه و مسئولیت ما سنگین‌تر خواهد شد، نقش صدا و سیما در تبیین و تشریح این موضوع در حوزه داخل و مناسبت‌های بین المللی نقش بارز و برجسته‌ای است.

ابراهیمی با بیان اینکه این فضا کار هنری می‌طلبد که این اقدام را در رسانه بیشتر پیگیری کنیم، اضافه کرد: یکی از مهمترین کارها برپایی ارکستر مقاومت بود با توجه به نقش آفرینی مردان مازندران در خان طومان، و ترویج این مفاهیم از منظر هنر تاثیرگذاری بیشتری دارد.

این مسئول ادامه داد: این ارکستر به رشادت های شهدای خان طومان و 14 شهید مدافع  حرم پرداخت و تولید آن سه ماه زمان برد و از شبکه‌های سراسری پخش و در استان رونمایی شد.

وی همچنین با بیان اینکه ملودرام صدا و سیما در جشنواره مکتب سلیمانی درخشید، بیان داشت: برگزاری میزگردها، دعوت از شخصیت‌ها و فرماندهان مقاومت بخشی از برنامه‌ها بود و امسال هم به همان سبک و سیاق عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها