بازدید دادستان تهران از انبارهای اموال تملیکی

صالحی در بازدیدی سه ساعته از انبار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در تهران در جریان عملکرد و مشکلات این مجموعه قرار گرفت و از مسئولان سازمان اموال تملیکی خواست به وضعیت انبار‌های اموال تملیکی سامان دهند.
کد خبر: ۴۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ - 06December 2021

بازدید سه ساعته دادستان تهران از انبار‌های اموال تملیکی/ حضور سرزده در شعب کشیک شبانهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران روز گذشته (یکشنبه) در بازدیدی سه ساعته از انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران بازدید کرد و در جریان عملکرد و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت و از مسئولان سازمان اموال تملیکی خواست به وضعیت انبار‌های اموال تملیکی سامان دهند.

در این بازدید دادستان تهران در رابطه با برخی از گزارش‌هایی که تهیه شده بود دستورات قضایی را صادر و مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونان دادستان و نمایندگان سازمان‌های تشکیل شود و موضوعات مطرح شده را پیگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار تعیین تکلیف سریع وضعیت اموال شد و اظهار داشت: با اقدامات جهادی سریعا وضعیت این اموال مشخص شود اگر نیاز به امحاست امحا شود و اگر نیاز هم به مزایده دارد باید سریعا تعیین تکلیف شود.

صالحی با تاکید بر تعیین تکلیف این اموال این انبار‌ها ادامه داد: باید در این راستا با دستگاه‌های متولی سریعا مکاتبه و با کار شبانه روزی و جهادی وضعیت این اموال مشخص شود.

وی خواستار شناسایی گره‌های موجود در این رابطه شد و تاکید کرد: اموال عمومی بلاتکلیف در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل باید تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار