نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت‌الله «صادقی» بیش از 70 سال به مردم لرستان و حوزه علمیه خدمت کرد

آیت‌الله «نیازی» گفت: آیت‌الله «صادقی» بیش از 70 سال با تمام اخلاص در خدمت مردم استان لرستان و حوزه علمیه بود.
کد خبر: ۴۹۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 06December 2021

«آیت‌الله صادقی» بیش از ۷۰ سال  به مردم  لرستان و حوزه علمیه  خدمت کرد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «هاشم  نیازی» نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم ترحیم آیت‌الله عباسعلی صادقی که در مسجد حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، ضمن قدرشناسی همه مردم استان لرستان جهت حضور در مراسم وداع با پیکر آیت‌الله صادقی اظهار داشت: همه زحمات ما برای آیت‌الله صادقی به طور یقین به عنوان تعظیم شعائر است بنابراین تشکر از زحمات  مردم عنایت، لطف و مرحمت پروردگار خواهد بود.

وی افزود: آیت‌الله صادقی به عنوان یک پدر مهربان برای همه مردم استان لرستان بود و از زبان مردم استان به فرزندان ایشان عرض می‌کنم  شما تنها پدرتان را از دست نداده‌اید در واقع همه مردم استان لرستان پدرمهربان را از دست داده‌اند که بیش از 70 سال به مردم استان و حوزه علمیه  خدمت کردند.

نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله صادقی بیش از 70 سال با تمام اخلاص در خدمت مردم استان لرستان بود عنوان کرد: در زمان خفقان طاغوت آیت‌الله صادقی روستا به روستا برای حل مسائل شرعی و صلح و صلاح مردم می‌رفتند و مانند پدری مهربان باهمه  برخورد می‌کرد.

وی بیان داشت: ارتحال آیت‌الله صادقی مصیبت بزرگی برای مردم استان لرستان است و خلأ وجود ایشان بسیار احساس خواهد شد چرا که همه فرهیختگان استان در همه مسائل به این شخص بزرگ پناه می‌بردند.

نیازی گفت: براساس آیه قرآن یک عالم ربانی وقتی از دنیا می‌رود کره زمین احساس کم وزنی می‌کند و  از نظر علمی و معنوی از دست دادن آیت‌الله صادقی مصیبت بزرگی برای مردم لرستان است.

این مسئول با اشاره به اینکه بلا مراتب دارد تصریح کرد: یک مرتبه از بلا فقر است ولی بالاتر از فقر بیماری جسمانی است و بالاتر از بیماری بدن مرض قلب است و برای همیشه همراه انسان خواهد بود.

نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: براساس روایت اگر انسان به حالتی رسید که از انجام  کار خوب خوشحال نشود و از طرفی وقتی گناهی پیش بیاید خیلی ناراحت نمی‌شود سراسر تا سر قلب انسان را بیماری گرفته است.

وی ابراز داشت: از خداوند خواستاریم به ما لطف و عنایت کند از خواب غفلت بیدار شویم چرا که بالاترین مرض قلب غفلت است و چه غفلتی بالاتر از اینکه هیچ تصوری نداریم که روزی می‌میریم.

نیازی متذکر شد: غفلت و تاثیر نداشتن موعظه و تغییر پیدا نکردن تحولات روحی اثر بیماری قلبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها