حضور خانواده شهید «علیرضا حسینی» در «بیرجند»

مراسم استقبال از خانواده شهید گرانقدر «علیرضا حسینی» امشب با حضور استاندار خراسان‌ جنوبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ - 06December 2021

استقبال از خانواده شهید«علیرضا حسینی» در فرودگاه «بیرجند»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مراسم استقبال از خانواده شهید «علیرضا حسینی» امشب (دوشنبه) با حضور استاندار خراسان‌ جنوبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند برگزار شد.

استاندار خراسان جنوبی بعد از انجام مراسم استقبال، در محل فرودگاه بیرجند با مادر شهید «علیرضا حسینی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

 شهید «علیرضا حسینی» چهارمین شهید گمنام مدفون در استان خراسان جنوبی است که به تازگی شناسایی و تعيين هویت شده است.

شهید «علیرضا حسینی» اهل شهرری است که سال ۱۳۶۷ در تک دشمن در منطقه مهران در سن ۲۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده، پیکر مطهر این شهید بزرگوار در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۳۸۶ همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در خراسان‌ جنوبی تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به خاک سپرده شد.

خانواده این شهید بزرگوار، فردا(سه‌شنبه) پس از ۳۳ سال، مزار شهید خود را به آغوش می‌کشند.

مراسم میزبانی از خانواده شهید «علیرضا حسینی» روز سه‌شنبه ۱۶ آذر با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان، بر سر مزار این شهید والامقام در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار