جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

لازمه تأمین امنیت، تعامل سازنده یگان‌های ناجاست

سردار «قربان‌زاده» گفت: مأموران انتظامی در هر لباس و یگانی که در هر حال خدمت هستند هیچ هدفی جز تأمین امنیت شهروندان ندارند و این امر جز با تعامل و همدلی یگان‌ها با یکدیگر محقق نخواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ - 06December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ابراهیم قربان‌زاده» جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در فرماندهی انتظامی بخش شهرآباد، ایستگاه بازرسی درونه، پاسگاه انتظامی دهان قلعه از توابع شهرستان بردسکن در جریان آخرین وضعیت امنیتی و نحوه خدمات انتظامی به شهروندان و تولید و توسعه امنیت پایدار در این شهرستان کویری قرار گرفت.

سردار قربان‌زاده مجموعه ناجا را یک نهاد خدمتگزار به مردم توصیف کرد و اظهار داشت: مأموران انتظامی در هر لباس و یگانی که در هر حال خدمت هستند هیچ هدفی جز تأمین امنیت شهروندان ندارند و این امر جز با تعامل و همدلی یگان‌ها با یکدیگر محقق نخواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی بر اهمیت تأمین امنیت در مناطق کویری تأکید کرد و گفت: در طرح امنیت کویر به منظور تأمین تجهیزات، پایش و رصد الکترونیک، اشراف اطلاعاتی و تقویت یگان‌های پلیس برای انجام عملیات‌های به‌موقع و موفق، برنامه‌ریزی شده است که براساس این طرح در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقاء و توسعه امنیت پایدار کویر و مناطق مجاور آن خواهیم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان از تلاش شبانه روزی کارکنان انتطامی شهرستان بردسکن در تأمین نظم و امنیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها