سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور:

اعطای تسهیلات مسکن ایثارگران به مکاتبه و توصیه نیاز ندارد

برهانی با تشریح برخی مقررات اعطای تسهیلات مسکن به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: اعطای تسهیلات مسکن برای ایثارگران نیازی به مکاتبه ندارد و این تسهیلات در حال پرداخت است.
کد خبر: ۴۹۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 08December 2021

اعطای تسهیلات مسکن ایثارگران به مکاتبه و توصیه نیاز نداردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی‌اصغر برهانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور در مورد ادعای مطرح شده در فضای مجازی در مورد درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای اعطای مجدد تسهیلات مسکن به برخی ایثارگران، اظهار داشت: اعطای تسهیلات مسکن مطابق قوانین و مقررات مصوب انجام می‌شود و نیازی به مکاتبه و توصیه ندارد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیشابور افزود: بر اساس ماده ۳ و ۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تسهیلات مسکن به تمام ایثارگران واجد شرایط از جمله فرزندان شهدا تعلق می‌گیرد و میزان تسهیلات مسکن ایثارگران بر اساس مصوبه دولت تعیین می‌شود.

وی با اشاره به مفاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: اختصاص این وام ارتباطی با تعداد فرزندان شهید ندارد و برای مثال هر پنج فرزند یک شهید بر اساس قانون می‌توانند تسهیلات دریافت کنند و این قانون سال‌های زیادی است که برای همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حال اجرا است.

برهانی با تأکید بر اینکه دریافت وام مسکن با معرفی‌نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران به بانک‌های عامل انجام می‌شود، ادامه داد: در نیشابور هیچ مشکل و محدودیتی برای تخصیص تسهیلات مسکن به افراد واجد شرایط نداریم و مشمولان واجد شرایط جهت دریافت وام معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها