دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور مطرح کرد؛

ضرورت انتشار و ترویج محتوایی حرکت عظیم راهیان نور در رسانه‌های کشور

سردار ادیبی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتشار و ترویج محتوایی حرکت عظیم راهیان نور گفت: رسالت اصلی ما انتشار فرهنگ دفاع مقدس است و نشر حداکثری و محتوایی این فرهنگ غنی بر عهده رسانه‌های متعهد است.
کد خبر: ۴۹۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 08December 2021

ضرورت رسانه‌ها در انتشار و ترویج محتوایی حرکت عظیم راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «نادر ادیبی»، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور در اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: خدمت در حوزه دفاع مقدس یک موهبت است. رسالت اصلی ما انتشار فرهنگ دفاع مقدس است و نشر حداکثری و محتوایی این فرهنگ غنی بر عهده رسانه‌های متعهد است.

وی گفت: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و هنری استان استفاده کرد و قطعا جذب فعالین رسانه‌ای با عنوان خادمین حوزه دفاع مقدس می‌تواند بازوی محرک شما در امر اطلاع‌رسانی حداکثری باشد.

سردار ادیبی افزود: رسانه‌ها باید از ظرفیت فضای مجازی نهایت بهره را ببرند و سوژه‌های گوناگون حوزه دفاع مقدس را پرورش داده و با زبان روز به مخاطب انتقال دهند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در انتشار و ترویج محتوایی حرکت عظیم راهیان نور و تأثیر این نهضت مردمی بر افکار عمومی و نسل جوان نهایت همکاری را همچون همیشه در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها