برگزاری نشست هم‌اندیشی روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از دبیران رسانه‌ها

نشست هم‌اندیشی اداره کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از دبیران رسانه‌ها روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 08December 2021

برگزاری نشست هم‌اندیشی روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از دبیران رسانه‌هابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رضا حاجی‌آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در رسانه‌ها به‌منظور پوشش و انعکاس اخبار حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: اطلاع رسانی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

وی افزود: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین مجموعه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسانه‌ها وجود دارد و دبیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف همواره در مسیر اطلاع‌رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همراه ما هستند.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از این نشست هم‌اندیشی گفت: یکی از برنامه‌های ما برگزاری مستمر این نشست‌ها و دیدار‌ها خواهد بود تا ارتباط و هم‌افزایی لازم بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسانه‌ها افزایش یابد. همچنین برگزاری نشست‌های صمیمانه‌ای بین خبرنگاران و معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز از جمله برنامه‌های این مجموعه در جهت افزایش تعامل میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اصحاب رسانه است.

حاجی‌آبادی در ادامه تأکید کرد: آمادگی لازم به‌منظور حضور و بازدید دکتر قاضی‌زاده معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین معاونین بنیاد از خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها وجود دارد.

این نشست با حضور دبیران سرویس‌های اجتماعی و ایثار و شهادت رسانه‌های مختلف از جمله امید غیاثوند از خبرگزاری ایرنا، ناصر مولایی از خبرگزاری ایسنا، عباس کریمی عباسی از خبرگزاری ایکنا، سید مرتضی حسینی از خبرگزاری آنا، مهدی خدایی از خبرگزاری تسنیم، حامد افروغ از خبرگزاری دفاع مقدس، سمانه سلمانی از خبرگزاری دانشجو، حمید محمدی از خبرگزاری فارس، سید اسد رجبی از خبرگزاری مهر، فاطمه غلامی از پایگاه خبری شهیدنیوز و عابدی از کانال کمپین ایثارگران برگزار شد.

دبیران حاضر در این نشست نیز به بیان مسائل و نظرات در حوزه‌های کاری خود پرداختند که از جمله موارد مطرح‌شده می‌توان به اهمیت جمع‌آوری خاطرات والدین معظم شهدا، افزایش ارتباط مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با خبرنگاران به‌منظور پاسخ‌گویی، لزوم ایجاد وحدت رویه در سیاست‌های رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت، برگزاری نشست‌های خبری با رئیس و مسئولان بنیاد، آگاهی‌رسانی به ایثارگران در زمینه حقوق و قوانین ایثارگری از طریق همکاری و هم‌افزایی و نیز استفاده از ظرفیت‌های چند رسانه‌ای خبرگزاری‌ها، ایجاد تعلق‌خاطر بیشتر در بین ایثارگران نسبت به مسائل مربوط به ایثار و شهادت، بهینه‌سازی پایگاه‌های رسانه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایجاد امکان ارتباط دوطرفه بین ایثارگران و بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار