سرلشکر سلامی عنوان کرد؛

بهره‌گیری از فناوری‌ «هوش مصنوعی» در نیروی دریایی سپاه

فرمانده‌ کل سپاه گفت: بهره‌گیری از فناوری‌های جدید همچون هوش مصنوعی در نیروی دریایی سپاه، نشانگر دستیابی این نیرو به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت خود است.
کد خبر: ۴۹۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ - 21December 2021

دستیابی نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه برگزاری دومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۷ که در سواحل خلیج‌ فارس و منطقه عمومی جنوب کشور در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که امروز شاهد صحنه یک رزمایش دقیق و واقعی بودیم، اظهار داشت: نقطه اوج تلاش و عمل برادران نیروی دریایی سپاه کیفیت، اثربخشی و دقت عمل سامانه‌ها بود.

وی افزود: امروز شاهد بودیم که هم پهپاد‌های نیروی دریایی سپاه به‌صورت دقیق از فواصل مختلف اهداف را مورد اصابت قرار دادند و هم موشک‌های بالستیک به‌عنوان پدیده‌های جدید نیرو و موشک‌های کروز اهداف از پیش‌ تعیین‌شده در فواصل و با شرایط مختلف را با دقت صد درصد مورد اصابت قرار دادند.

سردار سلامی دقت در اصابت به اهداف، انعطاف در برد‌های متفاوت و قابلیت عملیات هم‌زمان روی هدف‌های ثابت یا متحرک را از وجوه برجسته این مرحله از رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ برشمرد و گفت: با ارزیابی دقیقی که از منحنی‌های رشد قدرت دفاعی دارم در دو روز اخیر در نیروی دریایی سپاه جهش در قدرت دفاعی را ملاحظه کردم.

فرمانده‌ کل سپاه در پایان تأکید کرد: ورود فناوری‌های جدید اعم از هوش مصنوعی و فناوری استفاده از پهپاد‌ها در اعماق متعدد و موشک‌ها در طیف وسیعی از برد‌ها با دقت‌های قابل‌ قبول، نشانگر دستیابی نیروی دریایی سپاه به نقاط درخشان در مسیر تکامل قدرت خود است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار