فرمانده هوافضای سپاه استان اصفهان:

اقتدار نظامی قابل تعمیم به کل حوزه‌های مدیریتی است

سردار «قریشی» گفت: خودباوری عامل اقتدار نظامی شده و این قابل تعمیم به کل حوزه‌های مدیریتی کشور است و چنین رویکردی ما را از تبعات سخت تحریم دور می‌کند.
کد خبر: ۴۹۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 30December 2021

اقتدار نظامی قابل تعمیم به کل حوزه‌های مدیریتی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «سید مهدی قریشی» فرمانده هوافضای سپاه استان اصفهان، در یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم «تیران و کرون»، به برگزاری «رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷» و موفقیت‌های نظامی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: موفقیت این رزمایش ناشی از توجه به توان داخلی و خودباوری فرماندهان و نیرو‌های نظامی بود.

وی افزود: تولیدات نظامی در بخش‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی در یگان‌های نیرو‌های مسلح ناشی از توجه به توان داخلی و برخاست از دانش و توانمندی نیرو‌های مهندسی در این حوزه است و اگر فرصت بیشتری را فراهم کنیم، شاهد پیشرفت در دیگر بخش‌ها نیز خواهیم بود.

سردار قریشی ادامه داد: خودباوری عامل اقتدار نظامی شده و این قابل تعمیم به کل حوزه‌های مدیریتی کشور است و چنین رویکردی ما را از تبعات سخت تحریم دور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت مرز‌های هوایی با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز جهان استفاده می‌شود و این‌گونه آرامش را به مردم رسانده و اجازه هیچ تعرضی داده نخواهد شد.

وی یادآور شد: تعرض دشمن به بهترین نوع پاسخ داده خواهد شد و تفکر فرماندهانی مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مایه اقتدار و انسجام کشور در عرصه بین‌المللی شده است.

فرمانده هوافضای سپاه استان اصفهان با اشاره به ابعاد شخصیتی و فرماندهی سرداران بزرگ سپاه مثل شهید قاسم سلیمانی، گفت: همه این ویژگی‌ها امکان الگوگیری را برای ما فراهم می‌کند، تا اینکه به سعادت و جایگاه مهمی برسیم.

ضرورت احساس مسئولیت نسبت به شهدا

سردار قریشی با بیان اینکه شهدا برای آزادی و سربلندی این نظام جان خود را فدا کردند، افزود: هر فردی در این راستا ماموریت و وظیفه‌ای دارد که باید نقش خود را ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: باید نسبت به شهدا احساس مسئولیت داشته باشیم که رفتار و عملکرد ما موجب از بین رفتن خون و مجاهدت آنان و زمینه برای نفوذ دشمن فراهم نشود.

تعداد شهدای «تیران و کرون» به بیش از ۳۰۰ شهید می‌رسد که ۱۲ تن از آن‌ها معلم و ۲۶ نفر دانش‌آموز هستند.

در این یادواره از خانواده شهدای دانش آموز و معلم تجلیل شد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار