فرمانده سپاه کربلا:

امروز عزت و اقتدار را مدیون شهدا هستیم

سردار «مسلمی» گفت: امروز هر چه که داریم از عزت و اقتدار گرفته تا امنیت و آرامش، مدیون شهدا هستیم.
کد خبر: ۴۹۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 30December 2021

امروز عزت و اقتدار را مدیون شهدا هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز با حضور در منزل شهید مدافع امنیت سرهنگ پاسدار «مهران شوری‌زاده» در شهرستان ساری با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و شهادت این مجاهد سبزپوش انقلاب را به آنان تبریک و تسلیت گفت.

سردار مسلمی با بیان اینکه هر چه از زمان، بیشتر می‌گذرد به محتوای این سخن سردار دل‌ها بیشتر پی می‌بریم که فرمود، شرط شهید شدن، شهید بودن است، اظهار داشت: بی‌شک شما خانواده شهید دارای ویژگی و برجستگی‌های خاصی بودید که این توفیق بزرگ یعنی خانواده شهید شدن نصیب شما شده است.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی شهید شوری‌زاده، از اینکه استان مازندران میزبان پیکر مطهر و پاک این شهید والامقام است ابراز خرسندی کرد و افزود: مجموعه سپاه کربلا در کنار بهره‌گیری از همه‌ی امکانات و ظرفیت‌های خود برای تکریم و بزرگداشت و نیز تبیین ابعاد شخصیتی این شهید والامقام با بسیج کردن سایر ظرفیت‌های فرهنگی استان، از هیچ اقدامی برای تحقق این امر، دریغ نخواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز هر چه که داریم از عزت و اقتدار گرفته تا امنیت و آرامش، مدیون شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: شهدا در هر زمانی که آمدند، جامعه ما را عطرآگین از حضور خود کرده اند و رحمت و برکت را نیز برای انقلاب اسلامی به همراه داشته اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها