حجت‌الاسلام رییسی:

جهانیان قم را با ویژگی شهادت، ایثار و ایستادگی در صحنه می‌شناسند/ سردار سلیمانی نماد بصیرت بود

رییس جمهور گفت: مردم جهان قم را با ویژگی شهادت، ایثار و ایستادگی در صحنه می‌شناسند و به همین منظور خدمت به قم خدمت به نظام اسلامی و پایتخت تشیع است.
کد خبر: ۴۹۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 30December 2021

جهانیان قم را با ویژگی شهادت، ایثار و ایستادگی در صحنه می‌شناسند/ سردار سلیمانی نماد بصیرت بودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رییسی» عصر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم قم در مدرسه امام کاظم (ع) بیان داشت: باید روز نهم دی را گرامی داشت و از زمان شناسی مردم تقدیر کرد که این گونه در صحنه حضور پیدا کردند و نقشه‌های دشمن را ناکام گذاشتند، باید از خدا به خاطر این مردم زمان شناس و با بصیرت تشکر کرد.

وی افزود: قدرت الهی در یوم الله ۹ دی با حضور حماسی مردم در صحنه و رقم زدن امنیت، اقتدار و عزت برای ایران اسلامی و پایان دادن به فتنه و فتنه‌ها نمایان شد.

حجت‌الاسلام رییسی ادامه داد: روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت است، دست قدرت الهی به نحوی که عقول و خردمندان به صورت عادی تصور نمی‌کردند، نمایان شد.

وی گفت: در حقیقت امروز بیش از هر زمان دیگری به بصیرت نیاز داریم، بصیرت راه را روشن می‌کند، باید از خداوند متعال بصیرت در دین را بخواهیم.

رییس جمهور تاکید کرد: شما زندگی و سیره حاج قاسم سلیمانی را ببینید آنگاه که ایشان از دین و ارزش‌ها دفاع می‌کند و در مقابل داعش دست ساخته آمریکایی‌ها و نظام استکبار می‌ایستد و تحلیل درستی از این جریان دارد.

‌وی افزود: حاج قاسم سلیمانی نماد انسان با بصیرت بود و روشن‌گری کرد و نقش آفرینی مخلصانه داشت و خداوند هم او را بلند آوازه کرد.

وی ادامه داد: ابزار‌های تبلیغاتی نمی‌تواند نام کسی را بلند کند، اما اگر کسی برای خدا کار کرد خدا او را بلند می‌کند، شهدا را خداوند بلند آوازه کرد و امروز خانواده شهدا به خود ببالند؛ خون شهدا همچون خون سیدالشهدا جهل زدایی می‌کند.

رییس جمهور اضافه کرد: قم با داشتن ۶ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز دارای ویژگی خاصی در سطح کشور و در مسیر انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام رییسی ادامه داد: قم نماد بصیرت و بصیرت آفرینی برای کشور، منطقه و جهان اسلام است و مردم جهان نیز قم را با ویژگی شهادت، ایثار و ایستادگی در صحنه می‌شناسند و به همین منظور خدمت به قم خدمت به نظام اسلامی و پایتخت تشیع است.

وی گفت: قم در دو حوزه نرم افزاری و سخت افزاری مشغول تربیت نیرو‌های کارآمد برای مدیریت بحران‌های داخلی و خارجی است. مردم قم نشان دادند که در دفاع از انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی همیشه در صحنه حضور داشته دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار