جانشین سپاه استان زنجان:

رویداد «۹ دی» باید برای نسل‌های آینده بازخوانی شود

«سردار طهماسبی» گفت: رویداد‌های تاریخی، همچون حماسه ۹ دی برای مردم و نسل آینده باید بازخوانی شود.
کد خبر: ۴۹۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ - 30December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار پاسدار «ابوالفضل طهماسبی» امروز در مراسم آیین رونمایی از کتاب «روی تپه شیندر وی» و آیین گرامیداشت روز ۹ دی اظهار داشت: ادعای تقلب در انتخابات بهانه‌ای برای دشمنان و منافقان بود تا اتحاد و امنیت را در کشور از بین ببرد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه با فتنه در هشت ماه توانستند زمینه شکاف را در جامعه ایجاد کنند، بیان کرد: این شرایط موجب شد دشمن تصور کند می‌تواند موجب براندازی جمهوری اسلامی را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان و تشویش اذهان عمومی از خسارات فتنه ۸۸ بوده است، اضافه کرد: تلاش دشمن تضعیف ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه وجهان است.

طهماسبی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در روز عاشورا با اهانت به مقدسات خشم مردم را برانگیختند، اضافه کرد: مردم متوجه شدند تقلب در انتخابات یک بهانه برای براندازی نظام است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه سخنرانی‌ها و روشنگری رهبری موجب شد مردم مسیر را بشناسند، ادامه داد: در روز ۹ دی مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند تا از انقلاب حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۹ دی یوم الله است و باید یوم الله را زنده نگه داشت، تصریح کرد: باید روشنگری کرد و بازخوانی تاریخ انجام شود و الا تاریخ فراموش می‌شود.
 
طهماسبی با بیان اینکه مردم همواره پشتیبان نظام بوده و فرزندان رشیدی، چون سردار سلیمانی تربیت شده این انقلاب هستند، ادامه داد: باید برای رفع مشکلات موجود تلاش کنیم و اجازه ندهیم دشمنان مردم را از انقلاب دور کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار