سرلشکر صفوی:

تحرک نابجایی از دشمن سر بزند تمام منافعش را با خاک یکسان می‌کنیم

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اگر غلطی از دشمنان کشورمان ایران سر بزند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ظرف ۴۸ساعت تمام منابع دشمنان در منطقه را با خاک یکسان خواهند کرد.
کد خبر: ۴۹۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ - 01January 2022

تحرک نابجایی از دشمن سر بزند تمام منافعش را با خاک یکسان می‌کنیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا که با همراهی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی جهت آشنایی میدانی دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی با مأموریت‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش، در منطقه یکم امامت حضور یافت، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با استناد به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر راهبردی خواندن نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: آمریکا و ایادی استکباری، تهدیدات فراوانی را برای جلوگیری از به نتیجه رسیدن مأموریت ناوگروه ۷۵ نداجا از خود بروز دادند، اما کارکنان ناوگروه ۷۵ بدون توجه به همه تهدیدات ۱۵۰ شبانه‌روز بدون پهلو گرفتن به کشور دیگری، دریا‌های مواج را پشت سر گذاشتند و مورد استقبال گرم روس‌ها قرار گرفتند.

وی گفت: این حضور ناوگروه ۷۵ در اقیانوس اطلس و گذر از کانال مانش، مصداق تبدیل شدن ایران به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای است که نقش راهبردی نیروی دریایی ارتش در اینجا بر همگان نمایان شد.

دستیار و مشاور فرماندهی معظم کل قوا به اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش ایران توسط ناوشکن‌های نداجا اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش، به‌خوبی به وظیفه خود در اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و به‌ویژه در دریای سرخ عمل می‌کند.

سرلشکر صفوی خطاب به دشمنان ایران اسلامی هشدار داد: اگر غلطی از دشمنان کشور عزیزمان ایران سر بزند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، ظرف ۴۸ساعت تمام منابع دشمنان در منطقه را با خاک یکسان خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها