فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران:

نام شهید سلیمانی، به‌عنوان پایه‌گذار مکتب مقاومت ماندگار شد

«خزایی» در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای فاطمیون و زینبیون مدافع حرم و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، نقطه عطفی در مبارزه با تروریست بود، گفت: نام شهید سلیمانی، به‌عنوان پایه‌گذار مکتب مقاومت ماندگار شد.
کد خبر: ۴۹۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 04January 2022

نام شهید سلیمانی، به‌عنوان پایه‌گذار مکتب مقاومت ماندگار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (دوشنبه) در همایش «رفیق خوشبخت ما» که با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در فرهنگسرای ولاء برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزم ایشان و با ادای احترام به ساحت همه شهدای جبهه مقاومت، از خانواده‌های شهیدان به عنوان مظاهر عظیم ایثار و شهادت یاد کرد و اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی، نقطه عطفی در مبارزه با تروریست بود، نام شهید سلیمانی، به‌عنوان پایه‌گذار مکتب مقاومت ماندگار شد همانطور که سیره اخلاقی و رفتاری شهید سلیمانی و تلاش ایشان در راستای حفظ ارزش‌های والای اسلام و انقلاب سبب ماندگاری و محبوبیت این شهید بزرگوار شد.

وی با یادآوری مراسم تشییع بی‌نظیر شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، این اجتماع عظیم مردمی را حاصل خداباوری و مردمی بودن سردار سلیمانی دانست و افزود: از دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌های بیشمار این سردار ارزشمند در برابر دشمنان بعثی و تا حضور در جبهه مقاومت و مقابله با تکفیر، سیره تکامل شهید سلیمانی را به درستی مشاهده می‌کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد خصوصیات اخلاقی شهید سلیمانی، تصریح کرد: صداقت در کلام و رفتار شهید سلیمانی و همچنین ولایت‌مداری ایشان در تمام عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از خصوصیات ایشان بود و ما نیز باید شیوه و رفتار حاج قاسم را در عمل پیاده کنیم که با این اقدام، به طور قطع و یقین روح آن شهید شاد می‌شود. ایشان به وحدت نیرو‌ها و فرماندهان زیر مجموعه و تحت فرمان خود، با اخلاق اسلامی و الهی که به آن آراسته بود، بسیار اهمیت می‌داد.

خزایی با بیان اینکه رشادت‌ها و حماسه‌های رزمندگان جبهه مقاومت سبب ایجاد هراس در دشمن شده است، گفت: شهادت سردار سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکا، نفرت و انزجار افکار عمومی مسلمانان دنیا را علیه آمریکایی‌ها برانگیخت و سبب اتحاد و انسجام ملت ایران و فشرده شدن صفوف گروه‌های مقاومت به ویژه در جهان اسلام و در مراسم تشییع باعظمت سردار شد.

عبدالله مرتضوی، مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران نیز در این آیین گفت: در آستانه ایام فاطمیه ۱۱۰ برنامه برای گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم در شهرستان‌های استان تهران درحال برگزاری است.

مرتضوی با بیان ویژگی شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم از صبر و استفامت خانواده‌های شهدا قدردانی و خاطرنشان کرد: امیدوارم همه ما از کسانی باشیم که به شهدا ملحق و عاقبت ما ختم به شهادت شود. شهادت سردار دل‌ها تداعی‌کننده روز عاشورا و وقایع آن است که این شهید با ایثار و از خودگذشتگی سرمایه خود را در مسیر اسلام و انسانیت فدا کرد. هر هنرمندی برای نمایش بالاترین اثر و ظرافت و دقت خود می‌کوشد بهترین اثرش را ارائه دهد، همانگونه که امام خمینی (ره) در تعبیری شهادت را هنر مردان خدا دانسته است.

آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای فاطمیون و زینبیون مدافع حرم و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «رفیق خوشبخت ما» در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار و از سه خانواده شهید مدافع حرم به صورت نمادین تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار