مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

فتنه ۸۸ هنوز ادامه دارد/ اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در راستای ایجاد وحدت است

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به ضرورت وجود وحدت در جامعه گفت: فتنه به دنبال از بین بردن وحدت در جامعه است و در این رابطه می‌توان به فتنه ۸۸ اشاره کرد.
کد خبر: ۴۹۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ - 09January 2022

فتنه ۸۸ هنوز ادامه دارد/ اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در راستای ایجاد وحدت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار «احمد کاظمی» فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه، ضمن گرامیداشت یاد این شهید، اظهار داشت: سردار «شوشتری» شهید وحدت است؛ زیرا وحدت برای ما مهم است.

وی افزود: وحدت یک اصل است که با هیچ عاملی نباید شکسته شود؛ در حالی که فتنه به دنبال از بین بردن پیوستگی و وحدت در جامعه است و در این رابطه می‌توان به فتنه ۸۸ اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فتنه ۸۸ هنوز ادامه دارد، گفت: سپاه عامل وحدت است و این را از مجموعه فعالیت‌هایی که نیروی زمینی سپاه در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف کشور انجام می‌دهد، می‌توان دید.

حجت‌الاسلام تویسرکانی اضافه کرد: به عبارت دیگر، اگر انقلاب اسلامی ۴۲ سال دوام یافته، به واسطه وجود ولایت و مجموعه فعالیت‌هایی است که سپاه و سایر نیرو‌های مسلح تاکنون تحت امر ولایت انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها