با اقدامات سربازان گمنام امام زمان صورت گرفت؛

انهدام باند زمین‌خواری و جعل اسناد توسط وزارت اطلاعات

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از بزرگترین باند‌های حرفه‌ای زمین‌خواری و جعل اسناد به ارزش سه هزار میلیارد تومان شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۴۹۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 10January 2022

انهدام باند زمین‌خواری و جعل اسناد توسط وزارت اطلاعاتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، یکی از بزرگترین باند‌های حرفه‌ای زمین‌خواری را که مبادرت به جعل اسناد، کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی عمومی و اموال شهروندان می‌کرد، شناسایی و منهدم کردند.

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای در این زمینه اعلام کرد:

این باند با تمرکز بر مناطق مرغوب استان تهران نظیر شمیران، کن، لویزان، سعادت‌آباد، ازگل، قلهک، پونک، فشم، فیروزکوه، کهریزک و برخی پلاک‌های ثبتی در استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان و البرز با اقدامات متقلبانه، تعداد زیادی از قطعات اراضی ذکرشده را تصاحب کرده بودند.

این شبکه متشکل از تعدادی از دلالان و جاعلین حوزه زمین بوده که با همکاری بعضی از بازنشستگان ثبت اسناد و یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی، طی یک فرآیند پیچیده، اقدام به شناسایی اراضی بدون صاحب، املاک اشخاص خارج‌نشین و اراضی عمومی در اقصی نقاط کشور کرده و با جعل اسناد مربوط به این اراضی به نام تعدادی از افراد فریب‌خورده و اخذ وکالت فروش از آن‌ها، موفق به اخذ سند رسمی برای این اراضی شدند.

با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) به این پرونده، از انتقال مالکیت اراضی به مساحت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع و ارزش تقریبی سه هزار میلیارد تومان جلوگیری و ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند مذکور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار نسبت به هرگونه سودجویی و دست‌اندازی به اراضی عمومی و اموال خصوصی شهروندان، حراست از حقوق عامه را تکلیف قانونی خود دانسته و با تجاوزگران به بیت‌المال و حقوق شهروندان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها