روایت زندگی شهید رجبعلی محمدزاده در" از آسمان"

برنامه "از آسمان" جمعه ساعت 20 به روایت سردار رجبعلی محمدزاده و سردار نورعلی شوشتری ازشهدای سیستان و بلوچستان می پردازد.
کد خبر: ۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹ - 24October 2013

روایت زندگی شهید رجبعلی محمدزاده در

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، تهیه کننده «از آسمان» با اعلام این خبر گفت: این برنامه به روایت زندگی شهید رجبعلی محمدزاده و  شهید سردار شوشتری و  42 تن از یاران این شهید بزرگوار  می پردازد.

امیر خورشیدی فرد بیان کرد: در این برنامه مصاحبه ای با سردار پاک پور فرمانده ی نیروی زمینی سپاه در ارتباط با شهدای وحدت و حادثه سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

تهیه کننده برنامه از آسمان تصریح کرد: همچنین در این برنامه صحبت های سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور که ادامه دهنده راه سردار شوشتری و سردار رجبعلی محمدزاده بوده پخش خواهد شد.

وی در ادامه گفت: آیت ا... سلیمانی نماینده ی ولی فقیه در سیستان و بلوچستان درباره نحوه آشنایی با سردار شوشتری و زحمات این سردار بزرگ و همراهانشان و دستگیری ریگی مطالبی را در برنامه عنوان می کنند.

وی افزود: در آیتمی دیگر "مولوی سلامی" نماینده مردم زاهدان در مجلس خبرگان رهبری در مورد تفکر شهید شوشتری و محمدزاده که  تفکری معنوی داشتند و موجب بسط و گسترش وحدت در استان بوده و همچنین عزم جهادی این شهدای بزرگوار و خدماتی که به مردم ارائه داده اند صحبت می کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار