فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام:

تأسی به فرهنگ دفاع مقدس ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

سرهنگ «سعیدیان» گفت: تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت ضامن حیات و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود؛ بر همین اساس این فرهنگ باید در جامعه به خصوص در بین نسل جوان و نوجوان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند نهادینه شود.
کد خبر: ۵۰۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 11January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، به‌مناسبت چهلمین و یکمین سالگرد شهادت «محمدعثمان سروراحمدی» اولین شهید اهل سنت دفاع مقدس مراسم گرامیداشتی امروز با حضور مولوی «شرف‌الدین جامی الاحمدی» امام جمعه اهل سنت تربت جام، سرهنگ «مهدی سعیدیان» فرمانده تیپ ۳۸ زرهی، جمعی از مسئولان محلی، بسیجیان و خانواده شهدا در مزار این شهید والامقام واقع در بقعه شیخ‌الاسلام‌ احمد جامی تربت جام برگزار شد.

سرهنگ سعیدیان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا اظهار داشت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با نثار گرانبهاتربن سرمایه وجودی خود عزت، امنیت و اقتدار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند و لذا همه ما مدیون جانفشانی شهیدان هستیم.

وی در ادامه با قدردانی از حضور معلمان و دانش‌آموزان مدرسه شهید سرور احمدی در این مراسم، گفت: تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت ضامن حیات و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود؛ بر همین اساس این فرهنگ باید در جامعه به خصوص در بین نسل جوان و نوجوان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند نهادینه شود.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی یادآور شد: با خدمت به مردم، کسب علم و دانش و بهره‌گیری از توان داخلی در جهت اعتلای ایران اسلامی می‌توانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

این مراسم به همت آموزش و پرورش شهرستان تربت جام و تیپ ۳۸ زرهی و به میزبانی معلمان و دانش‌آموزان مدرسه شهید سرور احمدی برگزار شد.

قرائت زندگینامه و وصیتنامه شهید سروراحمدی، اجرای سرود حماسی توسط گروه رزم‌نوازان تیپ ۳۸ زرهی، تقدیر از پدر شهید سرور احمدی و عطرافشانی مزار شهید از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها